Ja jeg bestod HGV her i januar..
Og jeg besluttede at jeg ville have en "studenter"hue.. Ikke fordi jeg er student..
Men fordi jeg ville have et lille bevis på jeg var færdig.. Jeg er til dels enig i at man kun skal have en fordi man er gymnasiel.
Men mener at alle fortjener en, fordi de er glade for deres indsats. Og fordi de vil have et minde om det de har opnået. 
Jeg havde fx kun min på 3 dage sammenlagt.. Til diverse arrangementer.. Og nu pynter den på hylden. Og jeg kan sige til mig selv, at jeg har opnået noget jeg ønskede.. Eftersom jeg har en tjeneruddannelse i forvejen, er det bare for at jeg kan kigge på den og være stolt af mig selv 
Men hvad er din mening ?
Husk nu alle er forskellige - hold den pæne tone 
Jeg blev selv student fra gymnasiet (helt alm. gymnasie på sproglig linje) i 2006
Jeg synes sagtens man kan have et eller andet der sympoliserer at man er blevet færdig med sit studie, men ligefrem en "studenterhue" synes jeg ikke hører sig til på andre uddannelser end de gymnasielle..
Jeg mener, jeg blev ikke selv "student" men pædagog, da jeg blev færdig med min pædagoguddannelse her sidste år i januar, og derfor synes jeg heller ikke, at jeg skulle have haft en studenterhue... Det hedder studenterhue, fordi man får den, når man bliver student...
Anmeld