Hvem "fortjener" en (afgangs)hue ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2012

Fenja09

Jeg har en HH (3 årig), men jeg er lidt ligeglad med, hvem der får "huen". Har intet imod at folk får den selvom de tager en HG eller andet. Det bringer i hvert fald ikke mit pis i kog  

Den gives vel som bevis på, at man har opnået et eksamensbevis, om det så er til Gymnasiet eller HG er i mine øjne det samme. Det er en jo en præstation, uanset længden eller betegnelsen på udd.

/Fenja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2012

grinny

AalborgPigen skriver:

Der vil jeg give dig ret altså så må det stoppe.. 

Ja, det burde stoppe et sted!

Jeg har intet imod at folk kan vil fejre det som de gymnasielle, men jeg tænker bare at det må være spændende at de forskellige erhvervsuddannelser startede deres egen tradition i stedet for "bare" at hoppe med på huen

Anmeld

28. januar 2012

B&J

AalborgPigen skriver:

Sådan har jeg det også

jeg er også lige glad med huen men så burde de give et eller andet i lilla til en som man ville gemme

Anmeld

28. januar 2012

Muffin_girl

Malou&Anders skriver:

Ja det skønt jamen vil læse til sygeplejerske også måske til jordemoder  

SPændende WOW 

Anmeld

28. januar 2012

Miss Church

Malou&Anders skriver:

Når ja den glemte jeg. Men det jo en smagssag om man vil have en eller ej er der jo ingen der kan bestemme. Men de blå og røde er de rigtig og ikke lilla orange synes jeg ikke hører til. Men man bestemmer jo selv  

Enig 

Anmeld

28. januar 2012

Muffin_girl

grinny skriver:

Ja, det burde stoppe et sted!

Jeg har intet imod at folk kan vil fejre det som de gymnasielle, men jeg tænker bare at det må være spændende at de forskellige erhvervsuddannelser startede deres egen tradition i stedet for "bare" at hoppe med på huen

hahah ja kan du have ret i

Anmeld

28. januar 2012

Muffin_girl

B&J skriver:

jeg er også lige glad med huen men så burde de give et eller andet i lilla til en som man ville gemme

Nemlig God ide

Anmeld

28. januar 2012

Muffin_girl

Fenja09 skriver:

Jeg har en HH (3 årig), men jeg er lidt ligeglad med, hvem der får "huen". Har intet imod at folk får den selvom de tager en HG eller andet. Det bringer i hvert fald ikke mit pis i kog  

Den gives vel som bevis på, at man har opnået et eksamensbevis, om det så er til Gymnasiet eller HG er i mine øjne det samme. Det er en jo en præstation, uanset længden eller betegnelsen på udd.

/Fenja

Det var et dejligt indlæg  Det er jeg glad for du skriver

Anmeld

28. januar 2012

Masig

AalborgPigen skriver:

Det er sørme en svær snak What to do ?

Meget. Men heldigvis er det jo ikke os der bestemmer den slags

Anmeld

28. januar 2012

raca

jeg syntes helt de kunne afskaffes.. syntes lidt det er noget pjat og fejre man har mødt op i skole og kunnet bestå sine eksamner.. man er jo intet, bag efter, andet en havde afsluttet dvs fag på gymnasielt nivue.. trada.. jojo så kan man jo så søge ind på en vidergående udd.. men det er jo det.. altså da huerne kom frem var det at havde fået en gymnasial udd. noget særligt.. det er det jo ikke i dag. så hvad er der at fejre?

jeg forstår svendebrevene og mejerist huerne ol...

om måske studenterhuen.. for de gymnasiale som noget histrisk..

alle de andre huer er da bare forde ingen skal være mere end andre..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.