Hvem "fortjener" en (afgangs)hue ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.994 visninger
183 svar
0 synes godt om
28. januar 2012

Muffin_girl

Ja jeg bestod HGV her i januar..

Og jeg besluttede at jeg ville have en "studenter"hue.. Ikke fordi jeg er student..

Men fordi jeg ville have et lille bevis på jeg var færdig.. Jeg er til dels enig i at man kun skal have en fordi man er gymnasiel.

Men mener at alle fortjener en, fordi de er glade for deres indsats. Og fordi de vil have et minde om det de har opnået.

Jeg havde fx kun min på 3 dage sammenlagt.. Til diverse arrangementer.. Og nu pynter den på hylden. Og jeg kan sige til mig selv, at jeg har opnået noget jeg ønskede.. Eftersom jeg har en tjeneruddannelse i forvejen, er det bare for at jeg kan kigge på den og være stolt af mig selv

Men hvad er din mening ? 

Husk nu alle er forskellige - hold den pæne tone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2012

MorTilEn2013Dreng

Jeg synes nu mest det kun passer til htx hhx og hf  altså dem på gymnasiet. Da en hg jo er en erhvervs uddannelse skal de ikke have og heller ikke håndværkere eller sosu 

Anmeld

28. januar 2012

Muffin_girl

Malou&Anders skriver:

Jeg synes nu mest det kun passer til htx hhx og hf  altså dem på gymnasiet. Da en hg jo er en erhvervs uddannelse skal de ikke have og heller ikke håndværkere eller sosu 

Det er heller ikke kun HG jeg mener.. Men generelt..

Men altså det er jo kun stx der er den rigtigt student ? Hvad så med de andre? 

Anmeld

28. januar 2012

SS82