Hvem "fortjener" en (afgangs)hue ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2012

MorTilEn2013Dreng

AalborgPigen skriver:

Nååeehh. Ja har du ret i .. Jeg vil nok tage den til SSA.. Så man er helt færidg

Ja men nu må vi se.. Min forlovede vil gerne give mig både ssh og ssa huerne.. Men er ikke færdig med at uddanne mig efter det  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2012

Muffin_girl

tinasmor skriver:

Synes kun den høre til gymnasiet og Handelsskolen til. At den hos mig så bare blev sat ind i et skab og aldrig taget ud er jo hvad det er Alle de huer har taget vildt overhånd og synes faktisk mange af dem er lidt til grin.

Men hvad på handelsskolen ?  

Syntes man skal passe på med at sige det er til grin, det kan såre mange.. Mange har KÆMPET for at få et bevis på det de har opnået

Anmeld

28. januar 2012

Muffin_girl

Malou&Anders skriver:

Ja men nu må vi se.. Min forlovede vil gerne give mig både ssh og ssa huerne.. Men er ikke færdig med at uddanne mig efter det  

Det er da sødt af ham Min betalte også .. Det skønt.. Hvad vil du da bagefter ?

Anmeld

28. januar 2012

tinasmor

AalborgPigen skriver:

Syntes man skal passe på med at sige det er til grin, det kan såre mange.. Mange har KÆMPET for at få et bevis på det de har opnået

I know. Det er nu heller ikke for at såre nogle. Men det er nu engang min holdning. Det er jo fint at man er stolt af sin præstation og en ting er jo heller ikke bedre end noget andet. Men en hue gør jo hverken ens præstation mere eller mindre værd og nu var traditionen jo at det var gymnasierne der fik den hue og sådan synes jeg det burde være ved med at være.

Anmeld

28. januar 2012

B&J

Jeg tog en HG og fik huen men mest som bevis for at jeg kunne klare en HG og min mor ville give mig den fordi hun var super stolt over jeg kunne gennem føre det... og det samme var jeg selv da jeg ikke er super god i skole osv..

Anmeld

28. januar 2012

Muffin_girl

tinasmor skriver:

I know. Det er nu heller ikke for at såre nogle. Men det er nu engang min holdning. Det er jo fint at man er stolt af sin præstation og en ting er jo heller ikke bedre end noget andet. Men en hue gør jo hverken ens præstation mere eller mindre værd og nu var traditionen jo at det var gymnasierne der fik den hue og sådan synes jeg det burde være ved med at være.

Det er også helt okay at du har den holdning

Anmeld

28. januar 2012

Muffin_girl

B&J skriver:

Jeg tog en HG og fik huen men mest som bevis for at jeg kunne klare en HG og min mor ville give mig den fordi hun var super stolt over jeg kunne gennem føre det... og det samme var jeg selv da jeg ikke er super god i skole osv..

Sådan har jeg det også

Anmeld

28. januar 2012

grinny

Jeg synes det er svært. Jeg har selv taget en HG hvor jeg fik en hue, men afslutter snart HHX og denne gang er jeg faktisk mere stolt over min hue fordi jeg føler jeg fortjener det mere denne gang end sidste gang. 

Men idet jeg selv valgte en hue da jeg gik på HG kan jeg ikke sige det er forkert, men at 10. klasser kan få en hue er komplet latterligt.

Anmeld

28. januar 2012

Muffin_girl

grinny skriver:

Jeg synes det er svært. Jeg har selv taget en HG hvor jeg fik en hue, men afslutter snart HHX og denne gang er jeg faktisk mere stolt over min hue fordi jeg føler jeg fortjener det mere denne gang end sidste gang. 

Men idet jeg selv valgte en hue da jeg gik på HG kan jeg ikke sige det er forkert, men at 10. klasser kan få en hue er komplet latterligt.

Der vil jeg give dig ret altså så må det stoppe.. 

Anmeld

28. januar 2012

MorTilEn2013Dreng

AalborgPigen skriver:

Det er da sødt af ham Min betalte også .. Det skønt.. Hvad vil du da bagefter ?

Ja det skønt jamen vil læse til sygeplejerske også måske til jordemoder  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.