Skal ikke misforstås, jeg elsker mit barn....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2012

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Ja det gør jeg , og jeg ved Oscar blir glad for det med tiden
Tja . Det må man jo tage med  

Ok tak.. men du tager bare "let" på det.. så du må have et større overskud end jeg  jeg tænker meget over det.. men ja man er selvfølgelig nødt til at springe ud i det.. Men måske siger det sig selv.. Altså at jeg måske tænker så meget fordi det ikke er det rigtige lige nu.. men min er også 4-5 mdr yngre end din.. så der kan jo ske meget de næste måneder..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

Ok tak.. men du tager bare "let" på det.. så du må have et større overskud end jeg  jeg tænker meget over det.. men ja man er selvfølgelig nødt til at springe ud i det.. Men måske siger det sig selv.. Altså at jeg måske tænker så meget fordi det ikke er det rigtige lige nu.. men min er også 4-5 mdr yngre end din.. så der kan jo ske meget de næste måneder..

Jeg ville ALDIRG ha fået et barn mere da Oscar var yngre .. Det er først for en måned siden jeg blev enig med mig selvom jeg godt ville ha en mere , på trods af Oscar havde været så hård ..
Det kan stadig være hårdt , for han er virkelig en lille bandit der prøver grænser af , til tider er rigtig mor syg osv..
Men det er blevet lidt bedre , og er sikker på det blir endnu bedre  

Men hvis man ikke føler man har overskud til et barn mere , skal man ikke få det 

Anmeld

27. januar 2012

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Jeg ville ALDIRG ha fået et barn mere da Oscar var yngre .. Det er først for en måned siden jeg blev enig med mig selvom jeg godt ville ha en mere , på trods af Oscar havde været så hård ..
Det kan stadig være hårdt , for han er virkelig en lille bandit der prøver grænser af , til tider er rigtig mor syg osv..
Men det er blevet lidt bedre , og er sikker på det blir endnu bedre  

Men hvis man ikke føler man har overskud til et barn mere , skal man ikke få det 

Årh så er der håb hvis det først var der du fik mod på det.. så får jeg forhåbentlig også inden for et halvt års tid..  Tak for din hjælp søde..

Anmeld

27. januar 2012

Anonym trådstarter

Janni. skriver:

Du er velkommen til sende en pb hvis du trænger til en snak. Jeg holder dig selvfølgelig anonym

Tusind tak! Vil jeg huske..

Anmeld

27. januar 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

Årh så er der håb hvis det først var der du fik mod på det.. så får jeg forhåbentlig også inden for et halvt års tid..  Tak for din hjælp søde..

for dig hvis du gerne vil ha flere børn på et tidspunkt
Det var så lidt  

Anmeld

27. januar 2012

EnGodMor

Måske dit barn kan mærke du er lidt træt a det for tiden... Så blir de som regl sådan.... Og søger tryghed hos den voksne konstant

Anmeld

27. januar 2012

Anonym trådstarter

engodmor skriver:

Måske dit barn kan mærke du er lidt træt a det for tiden... Så blir de som regl sådan.... Og søger tryghed hos den voksne konstant

Jo måske.. må prøve virke total ovenpå.. hmm..

Anmeld

27. januar 2012

LR85

Jeg kan SÅ godt forstå dig.

Jeg synes det har været RIGTIG hårdt a blive mor og stadig er det. Og min dreng er også lidt en pyldreunge, som ikke bare smiler og leger med sig selv hele tiden.

det værste jeg ved er når folk siger: han er vel nok nem hva'....... og jeg bliver bare så ked af det, for det synes jeg overhoved ikke han er.

Så kan godt forstå dig, det er sgu ikke altid lige nemt og de er ikke altid lige søde og glade

Anmeld

27. januar 2012

EnGodMor

Anonym skriver:

Jo måske.. må prøve virke total ovenpå.. hmm..

Jeg kan sagens følge dig  Man bliver bare på et tidspunkt træt, irritabel og det hele føltes bare som noget l...  Men selvom det er svært, så skal man prøve at være modsat, med overskud, glad, smilende osv  Så barnet kan mærke at i dit/jeres nærvær er der trygt og være,og intet at frygte.... Børn kan jo mærke den mindste ting på os forældre, når vi er uvenner, kede af det, irritable eller andre ting  Og hvis de mærker sådanne ting, så bliver de os utrykke Man skal bare få vendt det hele til noget positivt, så skal det hele nok ændre sig, det kan være hårdt... Men med tiden vil det jo blive godt

Anmeld

27. januar 2012

gonefishing

Anonym skriver:

Men altså gud hvor jeg nogengange bare misunder folk der siger "h*n er bare altid så nem og glad"  
Jeg er sååå træt.. mit barn (11 mdr) er bare ALTID brokkende og virker bare træt hele tiden.. h*n kan bare ikke sidde selv og lege lidt.. Og lige så snart vi er stået op går det ikke mere end 45 min så er h*n meget irritabel, virker træt, kedsommelig osv osv..
H*n er lige startet dagpleje og sover 1,5-2 timer.. henter lige efter luren, men allerede når vi er kommet ind af døren derhjemme og jeg sætter "navn" på gulvet brokker og græder h*n..  lige til h*n har spist aftensmad.. så går der lige en time der hvor h*n leger, men KUN hvis man er på gulvet med hende/ham..
Det er bare HEEEEELE tide.. orker næsten ikke en hel weekend..
Ja undskyld skulle bare ud med det til nogen  

HAHA det er dem der lyver... Jeg tror ikke på der er nogen børn der er perfekte, slet ikke når det netop er meningen at de skal prøve grænser af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.