Anonym skriver:
Men altså gud hvor jeg nogengange bare misunder folk der siger "h*n er bare altid så nem og glad"

Jeg er sååå træt.. mit barn (11 mdr) er bare ALTID brokkende og virker bare træt hele tiden.. h*n kan bare ikke sidde selv og lege lidt.. Og lige så snart vi er stået op går det ikke mere end 45 min så er h*n meget irritabel, virker træt, kedsommelig osv osv..
H*n er lige startet dagpleje og sover 1,5-2 timer.. henter lige efter luren, men allerede når vi er kommet ind af døren derhjemme og jeg sætter "navn" på gulvet brokker og græder h*n..
lige til h*n har spist aftensmad.. så går der lige en time der hvor h*n leger, men KUN hvis man er på gulvet med hende/ham..
Det er bare HEEEEELE tide.. orker næsten ikke en hel weekend..
Ja undskyld skulle bare ud med det til nogen

Kære du.
Det lyder som en gentagelse af min/vores historie.
Viggo har altid grædt meget, brokket sig, og sovet dårligt. Gennerelt været et krævende barn. Det er dog nu vendt 360 grader, og det vendte ca. omkring hans 1 års fødselsdag.
Han begyndte at gå da han var 11½ måned og siden da er han blevet meget mere glad og kan selv tumle rundt og lege med sine legesager i laaaang tid nu.
Jeg følte også misundelse over alle de nemme børn i min familie og mødregruppe, og troede det var mig der gjorde noget forkert, men det var det ikke. Han var bare anderleder( lige som sin mor var, da hun var lille
) end dem!
Dog sover han stadig ikke super godt og vågner stadig 2-4 gange hver nat, men håber snart det går over
han er nu 15 måneder.
Så hæng i, det skal nok blive bedre!
/ Line
Anmeld