Anonym skriver:
Ja jeg må virkelig prøve.. Og må prøve sige at nu er det hende indtil hun bliver lagt til natten også må jeg ordne alt andet derefter.. Men det er svært når jeg selv gerne vil slappe af der.. men må prøve være max overskuds agtig.. måske hun så også ændre sig..
Hvis du om dagen skal ha ex vasket tøj, så tag dit barn med i det, fortæl hvad i skal, og få hende til og hjælpe med og putte det ind i vaskemaskinen
Eller hvis du skal tørre støv af, så gi hende en våd klud, så i begge har en, og så igen fortæl hende, af nu skal vi tørre bordet af, og om hun ikke kan hjælpe til med det, så hun er med til alle de ting du gør 
Min datter elsker det, jeg får lavet alt om dagen, og imens er hun med til det hele
selvfølgelig sider vi os og leger med legetøj, dukker, musikinstrumenster osv af hendes ting...
Men hvis jeg lige har lidt jeg skal ha ordet er hun med til det
hun elsker det... Skal jeg lave med, så henter jeg hendes lege mad ting med ud i køkkenet, så sider hun på gulvet med det eller oppe på køkkenbordet, og samtidig med at jeg laver mad, så leger vi os med hendes mad, og snakker om at nu skal hun os lave lækkert med og ummmmmm det smager dejligt osv.... 
Anmeld