Her er det største problem mig. Først noget der minder om en fødsels depression hos mig (grundet tabet af tvillingen og frygten for vuggedød, som gjorde at jeg ikke tilknyttede mig ana, gør end hun var et par måneder), kom til psykolog, da kæresten fik konstateret fødsels depression og ja, 5% af alle fædre for det.
Vi har en kamp kørende med kommune, fordi vi frivillig valgte at komme i en gruppe for unge forældre, men de pressede hele tiden på med trusler om at starte en forældre vurdering, hvis vi ikke gjorde som de sagde og lignede. De havde ikke noget i det og til sidst fandt vi et smuthul ud, ved hjælp af lægen og da ana voksede og stortrives, kunne de ikke gøre noget.
Min psykolog fandt så ud af, at jeg hele mit liv har haft en psykisk sygdom som er ret normal (emotionel ustabil), hvilket har gjort mig utilregnelig til tider, men nu er jeg startet i behandling og bør snart selv kunne styre mine reaktioner, hverken bliver underlig, når man altid har haft svært ved det. Den har heldigvis ikke gået ud over ana, andet end vrede, som min længe forsikre mig om, at hun på ingen måde kan eller har taget skade af.
Derudover har jeg været meget syg, lav blodprocent (5,5 bør minimum være på 7) og kæmpe d vitamin mangel (7 bør være 85), det gjorde at jeg i december kun kunne gå fra sengen til sofaen og sov største delen af dagen, så peter klarede alt med ana og jeg klare det huslige. Blodprocenten er super igen og d vitaminen lå i starten af måneden på 47, så det går meget bedre, står selv op med ana nu, men bliver hun for vild, så må peter tage lidt over igen.
Parforholdet har også haft sine problemer, men det har det nu har længe og vi begge er opsat på, at vi ikke går fra hinanden det første år, da det jo er det værste og specielt nu, hvor jeg har haft det sådan. Vi kan tydeligt mærke forskel på forholdet den sidste uges tid, hvor jeg kan tage mere over igen.
Når ja, så skal vi også flytte lige om lidt, da vores nuværende udlejer tænker mere på penge end lejernes helbred og desværre holder hun sig lige inde for lovens regler, så ingen kan gøre noget, hvilket har gjort, at vi bare skal væk, det her l o r t skal ana ikke vokse op i.
Anmeld