Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
morethanperfect skriver: Hahah ja .. I mega mærkeligt tøj Hov har lige noget du skal se .... Nu vi snakker teletubbie
Hahah ja .. I mega mærkeligt tøj
Hov har lige noget du skal se .... Nu vi snakker teletubbie
Haha hvor er han bare sød
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Babymor2010 skriver: Jeg sad med Isabella på skødet en dag og tjekkede youtube for børnesange, og så dukkede Teletubbies op = hun blev helt stille og sad og kiggede på dem. Dårligt signal
Jeg sad med Isabella på skødet en dag og tjekkede youtube for børnesange, og så dukkede Teletubbies op = hun blev helt stille og sad og kiggede på dem. Dårligt signal
Mega dårligt Så er hun ligeså underlig som vores børn
Babymor2010 skriver: Hehe pas på! Jeg ved ikke lige hvad hun har fået lavet med den, men den virker i hvert fald ikke mere Sådan er det når jeg lader de 2 blive hjemme alene, jeg skal da også holde øje med dem hjele tiden
Hehe pas på! Jeg ved ikke lige hvad hun har fået lavet med den, men den virker i hvert fald ikke mere Sådan er det når jeg lader de 2 blive hjemme alene, jeg skal da også holde øje med dem hjele tiden
Jeg har bandet og svovlet over, at vores trådløse internet ikke har virket længe, indtil manden i går opdagede at "forbindelsesknappen" på computeren er blevet slået fra - men den lyser jo selvfølgelig også
Haha, ej hvor godt
Zeus skriver: Haha, ej hvor godt
Han er ret cutie ..
Babymor2010 skriver: Haha hvor er han bare sød
Tak søde
Det var også Per der fandt teletubbierne en dag på youtube, og det var bare kærlighed ved første blik En dag så jeg de havde sådan en pakke med 3 film i nede i Rema for 99 kr vist, og købte dem med hjem - og siden har vores fjernsyn nærmest været Teletubbie-land
morethanperfect skriver: Mega dårligt Så er hun ligeså underlig som vores børn
Jeps, men vi elsker dem jo alligevel
K&S skriver: Jeg har bandet og svovlet over, at vores trådløse internet ikke har virket længe, indtil manden i går opdagede at "forbindelsesknappen" på computeren er blevet slået fra - men den lyser jo selvfølgelig også
Ups, haha ja det kan jo ske
Musik!
Malik gider heller ikke at se fjernsyn.
Men, ligeså snart han er lagt så køre tv'et ind til vi går i seng.. så synes jeg det er dejlig afslappende bare at sappe eller se tv..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128