Musik eller Tv ?? Hvad foretrækker i ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2012

morethanperfect

Babymor2010 skriver:

Heeeeeh her er det ikke engang en knap, men en hvor man skal skrue på, så det går meeeeejet hurtigt med lyden 

Hahahha . Åhh kan lige se det for mig  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2012

morethanperfect

PT skriver:

Det er imod vores religion at lytte til musik. Derfor gør vi det ikke . Min datter kan godt lide at se enten Peter Pedal eller Timmy time mens hun får en eftermiddags snack, når hun kommer hjem. Nej, det er ikke et behov, hun har - ingen mennesker har et behov for at se tv, men hun nyder det, og det har jeg ikke et problem med. jeg ser også tv om aftenen i en time eller to. Igen ikke et behov men noget, jeg slapper af med

Ja okay
Tak for svar  

Anmeld

17. januar 2012

morethanperfect

Baagøe skriver:

Jeg har svaret andet, da vi elsker at læse herhjemme Konstant musik stresser mig, så jeg foretrækker stilheden Fjernsynet er tændt, når Laura er kommet i seng. Det er en ren principsag for mig

Jeg ville godt nok ønske jeg kunne sætte mig ned med en bog , men syns simpelthen det er så kedeligt  ..
Men vi er så forskellige ..  

Anmeld

17. januar 2012

Clisolka

morethanperfect skriver:

Hahahha . Åhh kan lige se det for mig  

Yes yes, og det værste? Hun har ødelagt fjernbetjeningen  Hvad lærer man af det farmand  Så vi holder fjernbetjeningen til tv'et tæt ind på livet af os 

Anmeld

17. januar 2012

morethanperfect

Babymor2010 skriver:

Yes yes, og det værste? Hun har ødelagt fjernbetjeningen  Hvad lærer man af det farmand  Så vi holder fjernbetjeningen til tv'et tæt ind på livet af os 

Hahahahah , ej .. Hahah .. Åhh de kære børn altså 

Anmeld

17. januar 2012

K&S

Babymor2010 skriver:

Heeeeeh her er det ikke engang en knap, men en hvor man skal skrue på, så det går meeeeejet hurtigt med lyden 

Prææææcis det samme her  

Anmeld

17. januar 2012

Mira0911

morethanperfect skriver:

Ja tænkte på noget .
Har nogle veninder med børn , og når jeg kommer og besøger dem , kører fjernsynet altid i baggrunden ..  

Hvorfor ??? Jeg forstår det ikke ?
Små børn får da INTET godt ud af fjernsyn ??
Her hører vi konstant musik .. Det kører ALTID .. Fra morgen kl. 06.30 til 18.00 hvor vi skal spise aftensmad .. Det er selvf. slukket hvis jeg tager afsted

Oscar bryder sig ikke vildt meget om at se fjernsyn heller .. Han har ikke ro i enden til at sidde stille og glo på en skærm , og hvorfor skulle han dog også gøre det .. Så hellere rende rundt og danse og synge .. Det syns han er vildt sjovt

Hvad med jer , og jeres børn ??  

Shiiiiiiiiiiiiit!!! 

Jeg er så en af dem der har tv'et til at køre i baggrunden nu hvor jeg barsler...  Ja for at det ikke skal være løgn, så køre det også i baggrunden når Julie er hjemme... Hun ser sjældent fjernsyn, hun gider det slet ikke... 

Vil da liiiiiiige overveje den der radio tingest.... 

Jeg LOVER at tv'et ikke køre i baggrunden når du kommer herover.... 

Anmeld

17. januar 2012

Zeus

morethanperfect skriver:

Hahah .. Samme her , når Daniel vil se fjernsyn .. Det skal bare være SÅ højt man ik kan høre hvad man selv tænker 

Nåårh .. ! Ja det bruger vi com. til .. Ved godt det ik er en skid bedre ..
Han elsker og høre (igen musik) sangen fra teletubbies , den lange version .. Den findes på youtube , og han trækker sin stol hen foran com. hvis han vil se den .. Men 2 gange , og så gider han ik sidde ned mere  

Cajsa har efterhånden hørt introen så mange gange, at de ikke engang når at synge "sig hej hej", før hun står og vinker...... Har set på hende de sidste par gange, og hun gør det faktisk i sekunderne inden de siger det, og gør det ikke i anden omgang hvor de synger "stooort kram" i stedet for Enten er hun ret kvik, eller også har vi bare set Teletubbies for mange gange

Nøj hun elsker dem.. Især i timen inden aftensmad, kan hun godt se 20-30 min af den, uden at gå fra fjernsynet.. Det gælder så også KUN teletubbies, resten gider hun ikke se mere end et par min af, så er hun smuttet

Anmeld

17. januar 2012

K&S

Babymor2010 skriver:

Noooooo

Herhjemme elsker Anton at gå rundt med fjernbetjeningerne og så peger han lige på tv/anlæg med dem en gang imellem - præcis som mor og far

Det er SÅ sødt

Anmeld

17. januar 2012

morethanperfect

Mira0911 skriver:

Shiiiiiiiiiiiiit!!! 

Jeg er så en af dem der har tv'et til at køre i baggrunden nu hvor jeg barsler...  Ja for at det ikke skal være løgn, så køre det også i baggrunden når Julie er hjemme... Hun ser sjældent fjernsyn, hun gider det slet ikke... 

Vil da liiiiiiige overveje den der radio tingest.... 

Jeg LOVER at tv'et ikke køre i baggrunden når du kommer herover.... 

Jeg hader tv .. Ej , er da ligeglad , kom bare til at tænke på hvad der mon fik mødre til at ha fjernsynet stående tændt og bruge en masse strøm hvis ingen så det alligevel .. Og så er der nogle der mener det er godt for små og se fjernsyn , hvilket jeg SLET SLET ikke kan forstå .. 

Så er det da bedre at ha musik kørende så de små kan få noget rytme ind i deres små kroppe  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.