morethanperfect skriver:
Ja tænkte på noget .
Har nogle veninder med børn , og når jeg kommer og besøger dem , kører fjernsynet altid i baggrunden ..
Hvorfor ??? Jeg forstår det ikke ?
Små børn får da INTET godt ud af fjernsyn ??
Her hører vi konstant musik .. Det kører ALTID .. Fra morgen kl. 06.30 til 18.00 hvor vi skal spise aftensmad .. Det er selvf. slukket hvis jeg tager afsted 
Oscar bryder sig ikke vildt meget om at se fjernsyn heller .. Han har ikke ro i enden til at sidde stille og glo på en skærm , og hvorfor skulle han dog også gøre det .. Så hellere rende rundt og danse og synge .. Det syns han er vildt sjovt 
Hvad med jer , og jeres børn ??
Jeg har det bedst med, at der er stille - eller mere korrekt: Ingen lyd som kværner konstant uanset, om den kommer fra tv eller radio eller cd-spilleren eller noget tredje. Ungerne kan for mig gerne hoppe og danse og synge osv, de behøver ikke at være stille.
Vi hører jo på musik eller ser noget på tv. Men så er det fordi vi gerne vil se/høre det lige på det tidspunkt. Jeg har aldrig fattet, at folk kan holde det ud, når der kører baggrunds"støj" hele tiden - i den betydning, at det jo ikke er noget man rigtig hører på, det bliver bare en lydkulisse. Det gør mig ukoncentreret. Jeg bliver distraheret fra det jeg egentlig er i gang med, fordi jeg pludselig hører/ser noget, som fanger opmærksomheden.
Men jeg ved jo, at man er forskellige. 
Anmeld