Musik eller Tv ?? Hvad foretrækker i ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2012

K&S

morethanperfect skriver:

Heheh .. Kan lige se det for mig .
Okay , musik har altid været ALT for mig .. 

Jeg elsker musik, det er så afslappende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2012

morethanperfect

K&S skriver:

Jeg elsker musik, det er så afslappende

Musik får også mig til at slappe af , og det gør mig rigtig glad , OG fjerner min hovedpine

Anmeld

17. januar 2012

MyLove E

Her køre radio el åh abe boxen :-) Vi har ingen tv, i stuen. og efter signalet er blevet digital kan vi kun se film og wii. Vi ser tit film om aften når den lille er i seng.

Anmeld

17. januar 2012

Zeus

morethanperfect skriver:

Ja tænkte på noget .
Har nogle veninder med børn , og når jeg kommer og besøger dem , kører fjernsynet altid i baggrunden ..  

Hvorfor ??? Jeg forstår det ikke ?
Små børn får da INTET godt ud af fjernsyn ??
Her hører vi konstant musik .. Det kører ALTID .. Fra morgen kl. 06.30 til 18.00 hvor vi skal spise aftensmad .. Det er selvf. slukket hvis jeg tager afsted

Oscar bryder sig ikke vildt meget om at se fjernsyn heller .. Han har ikke ro i enden til at sidde stille og glo på en skærm , og hvorfor skulle han dog også gøre det .. Så hellere rende rundt og danse og synge .. Det syns han er vildt sjovt

Hvad med jer , og jeres børn ??  

Hvis Per ikke er hjemme, så er tv'et som regel slukket, og radioen kører i stedet for.. Elsker radio
Men hvis han ér hjemme, så kører tv'et konstant, dog med en rimelig lydstyrke.. Kender nogen hvor det er høj lyd - selv om ingen ser det, og man nærmest skal råbe for at overdøve det Har flere gange bedt om at få lyden skruet ned, simpelthen fordi jeg ikke kan høre hvad der bliver sagt.. Og igen, ingen ser det alligevel??

Cajsa eeeeelsker teletubbies, og kommer selv med dvd-æsken når hun gerne vil se det

Anmeld

17. januar 2012

Clisolka

morethanperfect skriver:

Hahah .. Jeg kunne heller ikke falde i søvn uden musik da jeg mødte daniel , men da Oscar blev født var jeg  jo lidt nød til det .. Desværre ..
Ligger stadig vågen 1-2 timer om aftenen fordi jeg bare ikke kan sove uden musik

Nååårh , hvor er hun dygtig  

Ja det er altså det værste ved at høre musik når man skal sove... Når man sover ude, så kan man ikke falde i søvn, fordi man mangler musikken 

Anmeld

17. januar 2012

morethanperfect

Tauf skriver:

Her køre radio el åh abe boxen :-) Vi har ingen tv, i stuen. og efter signalet er blevet digital kan vi kun se film og wii. Vi ser tit film om aften når den lille er i seng.

Nice .. Ved heller ikke hvorfor vi har et lækkert fjernsyn hængende 

Anmeld

17. januar 2012

Clisolka

K&S skriver:

Yes yes, den knap har Anton også helt styr på hvor er

Heeeeeh her er det ikke engang en knap, men en hvor man skal skrue på, så det går meeeeejet hurtigt med lyden 

Anmeld

17. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
morethanperfect skriver:

Må jeg spørge hvorfor i aldrig hører musik ?
Har din datter stort behov for at se fjernsyn ?
Jeg er bare nysgerrig  

Det er imod vores religion at lytte til musik. Derfor gør vi det ikke . Min datter kan godt lide at se enten Peter Pedal eller Timmy time mens hun får en eftermiddags snack, når hun kommer hjem. Nej, det er ikke et behov, hun har - ingen mennesker har et behov for at se tv, men hun nyder det, og det har jeg ikke et problem med. jeg ser også tv om aftenen i en time eller to. Igen ikke et behov men noget, jeg slapper af med

Anmeld

17. januar 2012

Pige2009

morethanperfect skriver:

Ja tænkte på noget .
Har nogle veninder med børn , og når jeg kommer og besøger dem , kører fjernsynet altid i baggrunden ..  

Hvorfor ??? Jeg forstår det ikke ?
Små børn får da INTET godt ud af fjernsyn ??
Her hører vi konstant musik .. Det kører ALTID .. Fra morgen kl. 06.30 til 18.00 hvor vi skal spise aftensmad .. Det er selvf. slukket hvis jeg tager afsted

Oscar bryder sig ikke vildt meget om at se fjernsyn heller .. Han har ikke ro i enden til at sidde stille og glo på en skærm , og hvorfor skulle han dog også gøre det .. Så hellere rende rundt og danse og synge .. Det syns han er vildt sjovt

Hvad med jer , og jeres børn ??  

Jeg har svaret andet, da vi elsker at læse herhjemme Konstant musik stresser mig, så jeg foretrækker stilheden Fjernsynet er tændt, når Laura er kommet i seng. Det er en ren principsag for mig

Anmeld

17. januar 2012

morethanperfect

Zeus skriver:

Hvis Per ikke er hjemme, så er tv'et som regel slukket, og radioen kører i stedet for.. Elsker radio
Men hvis han ér hjemme, så kører tv'et konstant, dog med en rimelig lydstyrke.. Kender nogen hvor det er høj lyd - selv om ingen ser det, og man nærmest skal råbe for at overdøve det Har flere gange bedt om at få lyden skruet ned, simpelthen fordi jeg ikke kan høre hvad der bliver sagt.. Og igen, ingen ser det alligevel??

Cajsa eeeeelsker teletubbies, og kommer selv med dvd-æsken når hun gerne vil se det

Hahah .. Samme her , når Daniel vil se fjernsyn .. Det skal bare være SÅ højt man ik kan høre hvad man selv tænker 

Nåårh .. ! Ja det bruger vi com. til .. Ved godt det ik er en skid bedre ..
Han elsker og høre (igen musik) sangen fra teletubbies , den lange version .. Den findes på youtube , og han trækker sin stol hen foran com. hvis han vil se den .. Men 2 gange , og så gider han ik sidde ned mere  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.