Musik eller Tv ?? Hvad foretrækker i ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2012

Clisolka

Zeus skriver:

Det var også Per der fandt teletubbierne en dag på youtube, og det var bare kærlighed ved første blik En dag så jeg de havde sådan en pakke med 3 film i nede i Rema for 99 kr vist, og købte dem med hjem - og siden har vores fjernsyn nærmest været Teletubbie-land

Jeg har fået forbud herhjemme med at vise hende dem, men jeg gør det i skjul for faderen hehe. Det er god opmærksomhed, hvis hun ser far er i gang med maden 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2012

morethanperfect

Babymor2010 skriver:

Jeps, men vi elsker dem jo alligevel 

Arrrr 

... Selvf. 

Anmeld

17. januar 2012

Clisolka

morethanperfect skriver:

Arrrr 

... Selvf. 

Vi kan jo ikke lade være - selvom de laver ballade 

Anmeld

17. januar 2012

Zeus

Babymor2010 skriver:

Jeg har fået forbud herhjemme med at vise hende dem, men jeg gør det i skjul for faderen hehe. Det er god opmærksomhed, hvis hun ser far er i gang med maden 

Haha, ja og jeg skal se om jeg kan finde nogen flere.. Den ene er nemlig væk, så det er de samme 2 der kører igen og igen og igen og igen og igen og igen og IGEN Og så gode er de altså heller ikke  

Heldigvis er det kun i timen der inde aftensmad, og det er som regel altid mig der laver maden, men i weekenderne? Hun kommer jo nærmest rendene med dvd'erne hele tiden.. Overvejer at gemme dem, ligesom vi gjorde med musen der sang julemusik her i julen

Anmeld

17. januar 2012

Clisolka

Zeus skriver:

Haha, ja og jeg skal se om jeg kan finde nogen flere.. Den ene er nemlig væk, så det er de samme 2 der kører igen og igen og igen og igen og igen og igen og IGEN Og så gode er de altså heller ikke  

Heldigvis er det kun i timen der inde aftensmad, og det er som regel altid mig der laver maden, men i weekenderne? Hun kommer jo nærmest rendene med dvd'erne hele tiden.. Overvejer at gemme dem, ligesom vi gjorde med musen der sang julemusik her i julen

Haha ja de er ret kedelige i længden - tror jeg skal kigge efter nogle dvd'ere, blot for at irretere hendes far Haha ligefrem gemme en mus der spiller julemusik - fy mor 

Anmeld

17. januar 2012

Zeus

Babymor2010 skriver:

Haha ja de er ret kedelige i længden - tror jeg skal kigge efter nogle dvd'ere, blot for at irretere hendes far Haha ligefrem gemme en mus der spiller julemusik - fy mor 

Arhmen da hun først fandt ud af, hvordan man skulle trykke på dens fod for at få den til at spille "We wish you a merry christmas" med dens lille pibestemme... Og det er en vi har fra da Isabella var lille, så vi havde i forvejen hørt den til hudløshed.... Puha, så blev den gemt bag sofaen halvvejs inde i december, og så fandt vi den frem når hun blev ked af det Dumme julemus

Anmeld

17. januar 2012

Clisolka

Zeus skriver:

Arhmen da hun først fandt ud af, hvordan man skulle trykke på dens fod for at få den til at spille "We wish you a merry christmas" med dens lille pibestemme... Og det er en vi har fra da Isabella var lille, så vi havde i forvejen hørt den til hudløshed.... Puha, så blev den gemt bag sofaen halvvejs inde i december, og så fandt vi den frem når hun blev ked af det Dumme julemus

Haha ja sådan kan det jo gå - jamen jeg er flad af grin herhjemme, og min kæreste ved godt hvad det er for en 

Anmeld

17. januar 2012

Zeus

Babymor2010 skriver:

Haha ja sådan kan det jo gå - jamen jeg er flad af grin herhjemme, og min kæreste ved godt hvad det er for en 

Lad for guds skyld være med at købe den!

Anmeld

17. januar 2012

Clisolka

Zeus skriver:

Lad for guds skyld være med at købe den!

Dét skal jeg nok love 

Anmeld

17. januar 2012

MariaJ

Vi har aldrig tv'et til at køre, hvis vi ikke ser på det, men er ikke imod tv. Johanna vil gerne se børnefilm, og vi har tit fjernsynet tændt om morgenen i weekenderne og sidst på dagen efter vuggestuen. Hun laver masser af andre ting også, men hygger sig med at se film, og vi andre får lige en tiltrængt pause eller mulighed for at gøre noget praktisk. Vi hører tit børnemusik, og indimellem radio, men det er sjældent jeg sætter musik på "bare" som lydtapet. Jeg synes det er forstyrrende, og vil hellere have ro.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.