Musik eller Tv ?? Hvad foretrækker i ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2012

morethanperfect

K&S skriver:

Noooooo

Herhjemme elsker Anton at gå rundt med fjernbetjeningerne og så peger han lige på tv/anlæg med dem en gang imellem - præcis som mor og far

Det er SÅ sødt

Nåår .. Det gør Oscar også , og han ved lige hvilken knap han skal trykke på , for at fjernbetjeningen lyser ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2012

morethanperfect

Zeus skriver:

Cajsa har efterhånden hørt introen så mange gange, at de ikke engang når at synge "sig hej hej", før hun står og vinker...... Har set på hende de sidste par gange, og hun gør det faktisk i sekunderne inden de siger det, og gør det ikke i anden omgang hvor de synger "stooort kram" i stedet for Enten er hun ret kvik, eller også har vi bare set Teletubbies for mange gange

Nøj hun elsker dem.. Især i timen inden aftensmad, kan hun godt se 20-30 min af den, uden at gå fra fjernsynet.. Det gælder så også KUN teletubbies, resten gider hun ikke se mere end et par min af, så er hun smuttet

Nåårh ! Ved ikke hvad der er med små børn og teletubbies ??

Anmeld

17. januar 2012

K&S

morethanperfect skriver:

Nåår .. Det gør Oscar også , og han ved lige hvilken knap han skal trykke på , for at fjernbetjeningen lyser ..

Jeps, den har Anton også luret  så jeg har nogle gange måtte kæmpe en kamp for at få tændt TV/anlæg fordi han har fået trykket på en maaaasse knapper

Anmeld

17. januar 2012

Clisolka

K&S skriver:

Noooooo

Herhjemme elsker Anton at gå rundt med fjernbetjeningerne og så peger han lige på tv/anlæg med dem en gang imellem - præcis som mor og far

Det er SÅ sødt

Hehe pas på! Jeg ved ikke lige hvad hun har fået lavet med den, men den virker i hvert fald ikke mere  Sådan er det når jeg lader de 2 blive hjemme alene, jeg skal da også holde øje med dem hjele tiden 

Anmeld

17. januar 2012

morethanperfect

K&S skriver:

Jeps, den har Anton også luret  så jeg har nogle gange måtte kæmpe en kamp for at få tændt TV/anlæg fordi han har fået trykket på en maaaasse knapper

Nååårh , lille mand  
Dejlige unger vi har os  

Anmeld

17. januar 2012

morethanperfect

Babymor2010 skriver:

Hehe pas på! Jeg ved ikke lige hvad hun har fået lavet med den, men den virker i hvert fald ikke mere  Sådan er det når jeg lader de 2 blive hjemme alene, jeg skal da også holde øje med dem hjele tiden 

Hahha .. 

Anmeld

17. januar 2012

Zeus

morethanperfect skriver:

Nåårh ! Ved ikke hvad der er med små børn og teletubbies ??

Det har også undret mig mange gange.. Det er jo bare 4 bamser der render rundt på en græsplæne

Anmeld

17. januar 2012

K&S

morethanperfect skriver:

Nååårh , lille mand  
Dejlige unger vi har os  

HELT SIKKERT

Anmeld

17. januar 2012

morethanperfect

Zeus skriver:

Det har også undret mig mange gange.. Det er jo bare 4 bamser der render rundt på en græsplæne

Hahah ja .. I mega mærkeligt tøj 

Hov har lige noget du skal se .... Nu vi snakker teletubbie

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. januar 2012

Clisolka

Zeus skriver:

Jeg sad med Isabella på skødet en dag og tjekkede youtube for børnesange, og så dukkede Teletubbies op = hun blev helt stille og sad og kiggede på dem. Dårligt signal 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.