Musik eller Tv ?? Hvad foretrækker i ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad foretrækker i ??

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.097 visninger
77 svar
0 synes godt om
17. januar 2012

morethanperfect

Ja tænkte på noget .
Har nogle veninder med børn , og når jeg kommer og besøger dem , kører fjernsynet altid i baggrunden ..  

Hvorfor ??? Jeg forstår det ikke ?
Små børn får da INTET godt ud af fjernsyn ??
Her hører vi konstant musik .. Det kører ALTID .. Fra morgen kl. 06.30 til 18.00 hvor vi skal spise aftensmad .. Det er selvf. slukket hvis jeg tager afsted

Oscar bryder sig ikke vildt meget om at se fjernsyn heller .. Han har ikke ro i enden til at sidde stille og glo på en skærm , og hvorfor skulle han dog også gøre det .. Så hellere rende rundt og danse og synge .. Det syns han er vildt sjovt

Hvad med jer , og jeres børn ??  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2012

Isabella_mor

jeg har nogle dage hvor hvis jeg tænder tv'et om morgenen så kan det godt køre hele dagen, og så er det bare baggrundsstøj. andre gange sidder jeg bare ved computeren og så er der intet der larmer... og nogle gange så er der musik på enten på villads' værelse eller inde i stuen... 

så her er det både og.

Anmeld

17. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg har stemt andet. Min datter ser ca en halv time tv, når vi kommer hjem fra DP. Resten af tiden er det slukket, og vi hører aldrig musik. Det eneste der bliver spillet på min iPod er Koranen, som vi ofte lytter til, når vi laver mad. For det meste er der dog bare stilhed herhjemme.

Anmeld

17. januar 2012

K&S

morethanperfect skriver:

Ja tænkte på noget .
Har nogle veninder med børn , og når jeg kommer og besøger dem , kører fjernsynet altid i baggrunden ..  

Hvorfor ??? Jeg forstår det ikke ?
Små børn får da INTET godt ud af fjernsyn ??
Her hører vi konstant musik .. Det kører ALTID .. Fra morgen kl. 06.30 til 18.00 hvor vi skal spise aftensmad .. Det er selvf. slukket hvis jeg tager afsted

Oscar bryder sig ikke vildt meget om at se fjernsyn heller .. Han har ikke ro i enden til at sidde stille og glo på en skærm , og hvorfor skulle han dog også gøre det .. Så hellere rende rundt og danse og synge .. Det syns han er vildt sjovt

Hvad med jer , og jeres børn ??  

Herhjemme er vi klart musik-mennesker

Anton elsker dog at sidde og slappe af i sin lille lænestol inden aftensmaden med Kaj & Andrea på TV

Anmeld

17. januar 2012

Clisolka

Vi er i den grad musik-mennesker herhjemme - radioen kører non-stop i baggrunden  Min kæreste kan ikke falde i søvn uden musik, hvorfor ved jeg ikke, men nu har jeg vænnet mig til det. 

Isabella elsker musikken, især efter hun har fundet ud af, hvor man skruer op  Hun danser på livet løs 

Anmeld

17. januar 2012

K&S

Babymor2010 skriver:

Vi er i den grad musik-mennesker herhjemme - radioen kører non-stop i baggrunden  Min kæreste kan ikke falde i søvn uden musik, hvorfor ved jeg ikke, men nu har jeg vænnet mig til det. 

Isabella elsker musikken, især efter hun har fundet ud af, hvor man skruer op  Hun danser på livet løs 

Yes yes, den knap har Anton også helt styr på hvor er

Anmeld

17. januar 2012

morethanperfect

PT skriver:

Jeg har stemt andet. Min datter ser ca en halv time tv, når vi kommer hjem fra DP. Resten af tiden er det slukket, og vi hører aldrig musik. Det eneste der bliver spillet på min iPod er Koranen, som vi ofte lytter til, når vi laver mad. For det meste er der dog bare stilhed herhjemme.

Må jeg spørge hvorfor i aldrig hører musik ?
Har din datter stort behov for at se fjernsyn ?
Jeg er bare nysgerrig  

Anmeld

17. januar 2012

morethanperfect

isabellamor skriver:

jeg har nogle dage hvor hvis jeg tænder tv'et om morgenen så kan det godt køre hele dagen, og så er det bare baggrundsstøj. andre gange sidder jeg bare ved computeren og så er der intet der larmer... og nogle gange så er der musik på enten på villads' værelse eller inde i stuen... 

så her er det både og.

Ja okay ... Så er det jo meget forskelligt

Anmeld

17. januar 2012

morethanperfect

K&S skriver:

Herhjemme er vi klart musik-mennesker

Anton elsker dog at sidde og slappe af i sin lille lænestol inden aftensmaden med Kaj & Andrea på TV

Heheh .. Kan lige se det for mig .
Okay , musik har altid været ALT for mig .. 

Anmeld

17. januar 2012

morethanperfect

Babymor2010 skriver:

Hahah .. Jeg kunne heller ikke falde i søvn uden musik da jeg mødte daniel , men da Oscar blev født var jeg  jo lidt nød til det .. Desværre ..
Ligger stadig vågen 1-2 timer om aftenen fordi jeg bare ikke kan sove uden musik

Nååårh , hvor er hun dygtig  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.