Madam Blå skriver:
Min datter - 11 uger på lørdag - skal passes af sin mormor på fredag, med overnatning. Nøj hvor jeg glæder mig
Men samtidig er jeg sikker på, at når de første fire timer er gået, så mega savner jeg hende. Phy, jeg tror det bliver hårdt! Men også rigtig godt at have en friaften 
Hvornår blev jeres passet ude første gang? Og hvordan havde i det med at være væk fra ens lille baby?
Aya har endnu ikke sovet ude (4 mdr), uden jeg har været der - vi har sovet hos mine forældre masser af gange og her i julen, hvor hun gik hen og blev ret så pylret om aftenen/natten tilbød mine forældre at tage hende ind til dem, så kæresten og jeg kunne få sovet. Det var så skønt - også fordi jeg vidste hun var under samme tag som os 
Vi var til min kusine+kærestes 30 års fødselsdag hele familien, da Aya var ca 2 mdr, kæresten og mig synes det var SÅ hyggeligt og vi NØD at vi igen kunne få et par øl med familien og bare snakke og hygge til langt ud på natten - men det kunne Aya jo af gode grunde ikke, kl 22 blev hun træt, men kunne ikke finde ro inde på et værelse hun ikke kendte, så mine forældre (som skulle overnatte hos os) tilbød at de kunne køre hjem med hende og tage hende om natten, så kunne vi bare hygge os og blive kørt hjem når vi havde lyst (bor i samme by som min kusine) - det var første nat hun ikke var hos mig, men igen - hun lå lige ovenpå, så det var ikke slemt. Hun skal ikke sove ude alene endnu. Det er for tidligt for mig (selvom hun har fået flaske siden 1½ mdr gammel) 
Anmeld