Baby skal sove ude første gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.738 visninger
63 svar
0 synes godt om
10. januar 2012

Madam Blå

Min datter - 11 uger på lørdag -  skal passes af sin mormor på fredag, med overnatning. Nøj hvor jeg glæder mig Men samtidig er jeg sikker på, at når de første fire timer er gået, så mega savner jeg hende. Phy, jeg tror det bliver hårdt! Men også rigtig godt at have en friaften

Hvornår blev jeres passet ude første gang? Og hvordan havde i det med at være væk fra ens lille baby?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2012

An&Jo

Madam Blå skriver:

Min datter - 11 uger på lørdag -  skal passes af sin mormor på fredag, med overnatning. Nøj hvor jeg glæder mig Men samtidig er jeg sikker på, at når de første fire timer er gået, så mega savner jeg hende. Phy, jeg tror det bliver hårdt! Men også rigtig godt at have en friaften

Hvornår blev jeres passet ude første gang? Og hvordan havde i det med at være væk fra ens lille baby?

min dreng blev passet første gang da han var 8 uger, men det var kun et par timer, og det var for at mig og min daværende kæreste kunne få nogle timer for os selv..

Anmeld

10. januar 2012

Jibbe

Frej blev passet med overnatning første gang da han var 10 1/2 mdr. 2 gang var igår 17 mdr gammel.

Anmeld

10. januar 2012

Filippa & Liva

Liva bliver 3 mdr denne måned og hun er endnu ikke blevet passet ude... Jeg er slet ikke klar til at få hende passet ude med overnatning.

Anmeld

10. januar 2012

Jonatansmor

Madam Blå skriver:

Drengen var vel 5 måneders tid da han sov ved mormor. Det gør han ofte nu, han er 18 måneder.

Så tager han sin and, sutten og den enorme juniordyne og ser meget beslutsom ud mens han stiller sig op af døren til bagtrappen og vrøvler "mormor" på den der nuttede måde som kun tumlinger kan tale omme bag sutten. Og så ringer vi ned til mormor, der jo ikke kan stå for ham alligevel. Og så har mor og far fri

Måske det hjælper at hun bor på etagen nedenunder. Men selvom hun boede længere væk, tror jeg stadig ikke det havde gjort noget ved mig. Han er i rigtigt gode hænder, i et hjem der er fyldt med kærlighed til ham, hos en, mere end, kompetent kvinde.

Fordelene ved at savne sine børn øges kun i takt med de bliver ældre. Nu kommer han løbende os i møde med lys i øjnene og kaster sine små arme rundt om halsen på os, kysser kinden og siger glad "hej!"

Anmeld

10. januar 2012

Mette.

Madam Blå skriver:

Emilie er snart 21 måneder, hun har endnu aldrig sovet ude.  Jeg er simplethen for stor en pyldermor.

Hun blev passet første gang i 4 timer da hun var 8 måneder fordi jeg skulle til eksamen, ellers var hun omkring 1 år før hun blev passet rigtigt omkring en halv dag. Hun har dog også altid haft et helt enormt tryghedsbehov hos mig, og de første gange vi prøvede at aflevere hende hos bedsterne skreg hun til hun blev hentet igen, så hun har bare ikke været klar før.

Anmeld

10. januar 2012

sarahb

Mine har Aldrig overnattet ude og de er 3 år og 1 år. Jo den store 1 gang da jeg fødte den lille
Det er ikke noget jeg har haft behov for indtil videre

Anmeld

10. januar 2012

MortilCilas

Min var 6 måneder, og var 3 timer hos hans far, derefter 8½ måned fra kl 8-12 i vuggestue og dan han var 10 måneder hvor jeg var ude for mig selv første gang, men var kun 7 timer, så savned jeg ham for meget, også blev han passer her hjemme i sine vante omgivelser. Og jeg har ikke været ude for mig selv siden og han bliver 1 år om fire dage

Anmeld

10. januar 2012

Levi&LilysMor

Det bliver hvert fald ikke nu da, han får for det første bryst og så er han kun 3 mdr , det synes jeg er for bette, så det bliver først når han ikke får bryst mere og vi har introduceret ham for grøden

Anmeld

10. januar 2012

annec

Madam Blå skriver:

Min søn er næsten 5 mdr og er ikke blevet passet ude med overnatning. Han er blevet passet 2 gange i to timer. Kan slet ikke holde tanken ud at jeG ikke skullehave med ham om natten.. Men det kommer vel en dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.