Baby skal sove ude første gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2012

TaAsJu

Uha jeg pakkede hele vores lejlighed ned da Anna-Sophie var 5 uger og der overlod jeg hende hjemme hos farmor som jeg har fuld tillid til i et par timer mens jeg fik noget ned!
Og første gang hun sov ude var hun lige knap 6 md. Og det var en rigtig god veninde der tog sig af hende..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Min datter sov hos sin mormor og morfar for første gang for et par mdr siden. Hun er næsten 2,5 år. Da hendes far har hende mange og lange weekender og også hverdage, og jeg har boet langt væk fra min familie, har jeg hverken haft muligheden eller behovet for, at hun blev passet af andre.

Anmeld

10. januar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Madam Blå skriver:

Min datter - 11 uger på lørdag -  skal passes af sin mormor på fredag, med overnatning. Nøj hvor jeg glæder mig Men samtidig er jeg sikker på, at når de første fire timer er gået, så mega savner jeg hende. Phy, jeg tror det bliver hårdt! Men også rigtig godt at have en friaften

Hvornår blev jeres passet ude første gang? Og hvordan havde i det med at være væk fra ens lille baby?

det hedder sig at de først må passes når de er 12måneder. så min bliver nok ikke passet før der

Anmeld

10. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
MortilCilas skriver:

Min var 6 måneder, og var 3 timer hos hans far, derefter 8½ måned fra kl 8-12 i vuggestue og dan han var 10 måneder hvor jeg var ude for mig selv første gang, men var kun 7 timer, så savned jeg ham for meget, også blev han passer her hjemme i sine vante omgivelser. Og jeg har ikke været ude for mig selv siden og han bliver 1 år om fire dage

Men at være hos sin far er vel ikke at blive passet??? min datters far har haft hende alene fra hun var nogle uger gammel, når jeg havde brug or en time eller to for mig selv, men det anser jeg i hvert fald ikke som at blive passet men derimod at være sammen med sin far

Anmeld

10. januar 2012

Madam Blå skriver:

Min datter - 11 uger på lørdag -  skal passes af sin mormor på fredag, med overnatning. Nøj hvor jeg glæder mig Men samtidig er jeg sikker på, at når de første fire timer er gået, så mega savner jeg hende. Phy, jeg tror det bliver hårdt! Men også rigtig godt at have en friaften

Hvornår blev jeres passet ude første gang? Og hvordan havde i det med at være væk fra ens lille baby?

altså med overnatning

Anmeld

10. januar 2012

MamaLook

mor:) skriver:

det hedder sig at de først må passes når de er 12måneder. så min bliver nok ikke passet før der

hvem siger det?

Til TS: Jeg var ude første gang, da min søn var 2 mdr.. Men min søn var hjemme sammen med far. Første gang, han blev passet af en anden - sin mormor - (inkl. overnatning), var han 6 mdr.

Nu er min søn også meget udadvendt og kan godt finde tryghed hos andre end sine forældre (hvis vi altså ikke er i nærheden)

Det bliver så fedt for dig at komme ud - du kan roligt glæde dig 

Anmeld

10. januar 2012

morethanperfect

Det bestemmer man da fuldstændig selv ..

Ts: Oscar blev passet første gang da han var , 8 uger ca..
Dejlig med en fri aften , og vi nød en aften uden skrigeri  

Anmeld

10. januar 2012

morethanperfect skriver:

Det bestemmer man da fuldstændig selv ..

Ts: Oscar blev passet første gang da han var , 8 uger ca..
Dejlig med en fri aften , og vi nød en aften uden skrigeri  

mente heller ikke bare pasning...men med overnatning. men ja man bestemmer da selv. Men når de er så små så forstår de ikke hvad der foregår..er min mening

Anmeld

10. januar 2012

morethanperfect

mente heller ikke bare pasning...men med overnatning. men ja man bestemmer da selv. Men når de er så små så forstår de ikke hvad der foregår..er min mening

Nej det gør de ikke . 
Men så vil jeg lige sige , at Oscar og hans farmor har knyttet nogle rigtig stærke bånd af det .. Hvor i mod , hans papmormor , som han ser ligeså tit , ikke er så tæt med ham , netop fordi hun aldrig har passet ham

Anmeld

10. januar 2012

twinny

her ska drengene passes ude, når de er 4 måneder med overnatning....

ihhh jeg glæder mig til at komme ud og få en hel nat søvn uden at stå op 20 gange... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.