Baby skal sove ude første gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2012

MortilCilas

PT skriver:

Men at være hos sin far er vel ikke at blive passet??? min datters far har haft hende alene fra hun var nogle uger gammel, når jeg havde brug or en time eller to for mig selv, men det anser jeg i hvert fald ikke som at blive passet men derimod at være sammen med sin far

Det rigtigt nok det er ikke pasning, nu skrev jeg bare det hele

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2012

Madam Blå

An&Jo skriver:

min dreng blev passet første gang da han var 8 uger, men det var kun et par timer, og det var for at mig og min daværende kæreste kunne få nogle timer for os selv..

Glæder mig til at få en hel aften og nat alene med kæresten. Vi skal ud og føjte skal vi Hånd i hånd og være pladderromantiske. Glæder mig helt vildt Det trænger vi virkelig til efter min lorte graviditet.

Anmeld

10. januar 2012

Madam Blå

Jibbe skriver:

Frej blev passet med overnatning første gang da han var 10 1/2 mdr. 2 gang var igår 17 mdr gammel.

Ja, så er min datter en del tidligere ude. Heldigvis er hun meget tæt med sin mormor. Vi ser hende mange gange om ugen, så jeg er ganske tryg ved det

Anmeld

10. januar 2012

Madam Blå

BigBabyWish skriver:

Liva bliver 3 mdr denne måned og hun er endnu ikke blevet passet ude... Jeg er slet ikke klar til at få hende passet ude med overnatning.

Hihi - nej, ved heller ikke om jeg er helt klar til det. Tror de første tre-fire timer bliver nemme nok. Men resten af tiden bliver svær!

Men jeg skal nok komme igennem det Ved hun er i de tryggeste hænder. Meningen var egentlig, at hendes far, skulle passe hende i mens. Men er simpelthen meeeget mere tryg ved at sende hende hjem til min mor. Vi ser hende flere gange om ugen, så hun har et tøt forhold til hende

Anmeld

10. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
MortilCilas skriver:

Det rigtigt nok det er ikke pasning, nu skrev jeg bare det hele

Bare i orden

Anmeld

10. januar 2012

Madam Blå

Jonatansmor skriver:

Drengen var vel 5 måneders tid da han sov ved mormor. Det gør han ofte nu, han er 18 måneder.

Så tager han sin and, sutten og den enorme juniordyne og ser meget beslutsom ud mens han stiller sig op af døren til bagtrappen og vrøvler "mormor" på den der nuttede måde som kun tumlinger kan tale omme bag sutten. Og så ringer vi ned til mormor, der jo ikke kan stå for ham alligevel. Og så har mor og far fri

Måske det hjælper at hun bor på etagen nedenunder. Men selvom hun boede længere væk, tror jeg stadig ikke det havde gjort noget ved mig. Han er i rigtigt gode hænder, i et hjem der er fyldt med kærlighed til ham, hos en, mere end, kompetent kvinde.

Fordelene ved at savne sine børn øges kun i takt med de bliver ældre. Nu kommer han løbende os i møde med lys i øjnene og kaster sine små arme rundt om halsen på os, kysser kinden og siger glad "hej!"

Ej hvor dejligt Det glæder jeg mig rigtig meget til. Når hun engang kommer løbende hen i mod mig og siger, moar og man får en kæmpe krammer

Anmeld

10. januar 2012

Madam Blå

Mette. skriver:

Emilie er snart 21 måneder, hun har endnu aldrig sovet ude.  Jeg er simplethen for stor en pyldermor.

Hun blev passet første gang i 4 timer da hun var 8 måneder fordi jeg skulle til eksamen, ellers var hun omkring 1 år før hun blev passet rigtigt omkring en halv dag. Hun har dog også altid haft et helt enormt tryghedsbehov hos mig, og de første gange vi prøvede at aflevere hende hos bedsterne skreg hun til hun blev hentet igen, så hun har bare ikke været klar før.

Hvis hun ikke har været klar til det, så er det jo også bedst at hun ikke kom ud og blev passet

Vi har bare et enormt behov for en friaften ovenpå min lorte graviditet, og hendes skrigture.. Og er heldigvis rigtig tryg ved, at hun er ved mine forældre - hun skal nok klare den Den er værre med mig. Tror det bliver rigtig svært.. Men jeg vil så gerne Ih sikke en ambivalens..

Anmeld

10. januar 2012

Jibbe

Madam Blå skriver:

Ja, så er min datter en del tidligere ude. Heldigvis er hun meget tæt med sin mormor. Vi ser hende mange gange om ugen, så jeg er ganske tryg ved det

Jeg er nok også bare en hønemor men han er så tit blevet passet om aftenen/eftermiddagen når jeg ikke har kunne nå at hente og når min mand har været på søen. Så han bliver passet tit! Og man skal jo gøre det som man selv har det godt med og ikke hvad andre gør

Anmeld

10. januar 2012

Madam Blå

sarahb skriver:

Mine har Aldrig overnattet ude og de er 3 år og 1 år. Jo den store 1 gang da jeg fødte den lille
Det er ikke noget jeg har haft behov for indtil videre

Dejligt for dig, at du ikke har haft behov for det

Og dejligt for mig, at jeg har behov for det, og kan opfylde det behov

Anmeld

10. januar 2012

Mette.

Madam Blå skriver:

Hvis hun ikke har været klar til det, så er det jo også bedst at hun ikke kom ud og blev passet

Vi har bare et enormt behov for en friaften ovenpå min lorte graviditet, og hendes skrigture.. Og er heldigvis rigtig tryg ved, at hun er ved mine forældre - hun skal nok klare den Den er værre med mig. Tror det bliver rigtig svært.. Men jeg vil så gerne Ih sikke en ambivalens..

Jeg synes også bare det er super godt i gør det og det kan kun være godt for forholdet også lige at få lidt alene kæreste tid. Der er så stor forskel på børn, så man kan på ingen måder sætte regler op for hvornår det er for tidligt eller ej.

Jeg er sikker på hun også nok skal klare det fint og du gør garanteret også når først i kommer afsted for jer selv - jeg håber i får en rigtig god aften. God fornøjelse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.