Oliver er næsten 11 mdr og har aldrig sovet ude.
Personligt synes jeg det er alt for tidligt for en baby på 11 uger allerede at være væk fra sit hjem og sin trygge base, samt sin mor. Om man har brug for en friaften eller ej, synes jeg ikke er vigtigt, set i lyset af, at det er babys behov der kommer i første række. Med mindre man er på randen af et nervesammenbrud og har brug for lidt aflastning, men det er naturligvis en personlig vurderingssag hvad man behøver for at kunne klare hverdagen, det er jo hårdt for de fleste at få en baby, inklusive mig selv 
At Oliver ikke har sovet ude er ikke fordi jeg ikke kan klare det endnu. Men herhjemme er vi enige om, at med de forandringer der sker i hans liv i øjeblikket, lige nu i form af bevægelsesfrihed med kravlen og det at kunne stå, dagplejestart ikke mindst og så bare en periode af tryghedssøgen, så har han allermest bare brug for at være i trygge rammer med sin mor og/eller far. Så hvis han sover ude, hvad vi gjorde 3 nætter til jul, så er det fordi vi er med.
Men som sagt, er det kun min personlige mening, dem er der jo lige så mange af som der er mennesker, så jeg vil håbe du nyder din fri aften og får ladet batterierne op til enflere dejlige dage med din solstråle 
Anmeld