babyboy2012 skriver:
Ja det er jeg !
Jeg er virkelig ved at være træt af at få afvide at studerende ikke skal klage fordi de for jo smidt penge i nakken !
Både fra mennesker i hverdagen, og herinde.
Jeg har under hele min HF og nuværende udd. fået su. Jeg for 5600 før skat som er dem jeg får "smidt i nakken" resten er noget jeg LÅNER !
Det ville på INGEN måde kunne rende rundt for mig hvis ikke jeg fik su-lån.
Jeg har siden 2007, altså 2 år FØR jeg startede på gym. boet i hus med min forlovede, og vi har fælles økonomi ! Det betyder at de småpenge jeg for ind ikke spæder ret meget i kassen !
Jeg har endda fået afvide af en, "jammen så kan i jo bare flytte hver for sig" !? 
Det bliver der satme ikke sagt til folk der er gift, hvis de for brug for eksempelvis kontanthjælp !
Bare fordi vi ikke er gift er vi sgu stadigvæk en familie der har brug for mad på bordet, og jeg har KUN mulighed for at studerer fordi jeg har en fantastisk kæreste som giver mig muligheden og i hele den tid jeg er under udd. betaler 80% af alt i vores husholdning ! Vi har ikke kassen og vi lever absolut ikke i luksus !
det kan faktisk betale sig for mig at gå på kontanthjælp ! RET skræmmende at tænke på, når nu de så gerne vil have folk til at udd. sig ! 
BØVS ! og sorry for mit sure oplæg, men havde lige brug for at statuerer at man absolut ikke for en guldske placeret i R**H****T bare fordi man studerer og får su !