en smugle forarget !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2012

Bassemor<3

Kan ikke citerer ?? 

Men

Jeg mener du stadigvæk at hvis man ikke er kræsen så kan man finde arbejde ! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2012

skønneunger

babyboy2012 skriver:

Kan ikke citerer ?? 

Men

Jeg mener du stadigvæk at hvis man ikke er kræsen så kan man finde arbejde ! 

han er ikke kræsen, du siger jo næsten jeg lyver.......

som sagt han har søgt ALT og selv rengøring jobs er der omkring 100-300 ansøgere om, og han har være opsøgende selv og jamen gjort alt!!

Anmeld

9. januar 2012

Bassemor<3

skønneunger skriver:

han er ikke kræsen, du siger jo næsten jeg lyver.......

som sagt han har søgt ALT og selv rengøring jobs er der omkring 100-300 ansøgere om, og han har være opsøgende selv og jamen gjort alt!!

Jeg siger ikke du lyver ! Jeg siger bare at så må man gøre endnu mere. For eksempem flytte til de steder hvor mulighederne er større ? 

Anmeld

9. januar 2012

skønneunger

babyboy2012 skriver:

Jeg siger ikke du lyver ! Jeg siger bare at så må man gøre endnu mere. For eksempem flytte til de steder hvor mulighederne er større ? 

der er ikke mulighed for at flytte og vi bor i københavn så det er nok her der er flest muligheder.

og der er sgu ikke mere at gøre, så havde vi gjort det, det er ikke sjovt at leve for en KH med 2 børn så tror du seriøst ikke hvis der var mere at gøre at det så var gjort?

Anmeld

9. januar 2012

Bassemor<3

skønneunger skriver:

der er ikke mulighed for at flytte og vi bor i københavn så det er nok her der er flest muligheder.

og der er sgu ikke mere at gøre, så havde vi gjort det, det er ikke sjovt at leve for en KH med 2 børn så tror du seriøst ikke hvis der var mere at gøre at det så var gjort?

Jo, er sikker på at i har gjort hvad i kan, og kan godt se det ikke er fedt for jer. Men jeg holder nu på at det i de fleste tilfælde giver pote ! At i har været uheldige og ikke kunne finde arbejde er virkelig ufedt, og jeg håber virkelig også at han finder et ! 

Anmeld

9. januar 2012

skønneunger

babyboy2012 skriver:

Jo, er sikker på at i har gjort hvad i kan, og kan godt se det ikke er fedt for jer. Men jeg holder nu på at det i de fleste tilfælde giver pote ! At i har været uheldige og ikke kunne finde arbejde er virkelig ufedt, og jeg håber virkelig også at han finder et ! 

tak

og undskyld hvis jeg lød lidt hård, men vi har virkelig gjort alt, og ville gøre alt for at vende bøtten for det ødelægger virkelig meget sådan en situation.

Anmeld

9. januar 2012

Bassemor<3

skønneunger skriver:

tak

og undskyld hvis jeg lød lidt hård, men vi har virkelig gjort alt, og ville gøre alt for at vende bøtten for det ødelægger virkelig meget sådan en situation.

er sikker på at der en dag også er et job til din mand ! Det er da klart du bliver irriteret ! jeg ville være ved at gå i spåner hvis jeg sad i sådan en situation ! 

Anmeld

9. januar 2012

Pige2009

Gigl skriver:

Hvilket må have del i din skarpe tilgang til ting, fedt  

Vi lukker og slukker godnat.

Mange tak!

Anmeld

9. januar 2012

Pige2009

Phoenix skriver:

Ja, det har du ret i  

Der er mange aspekter i det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.