Wordfeud - Bruger du snyde apps?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2012

stm2812

Mira0911 skriver:

Bruger du snyde apps til Wordfeud? 

Jeg kunne aldrig drømme om at gøre det... Så hellere bruge tid og tænke over hvad jeg kan tilføje på et ord i forvejen eller et helt nyt ord... 

Kan lige så godt sige det - Jeg gider ikke spille med nogle som bruger snyde apps... Man det kan man vel heller ikke se på nogen måder om modstanderen gør?? 

er helt enig med dig.. synes det er total tarveligt at bruge snyde apps, da det sjove jo går af spillet så.. jeg bruger det bestemt ikke. og uanset hvor langt bagefter ejg er så bliver jeg da bare ved med at prøve.. Det er da sjovere at have vundet på ærlig vis, en at have brugt en smule snyd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2012

Mira0911

stm2812 skriver:

er helt enig med dig.. synes det er total tarveligt at bruge snyde apps, da det sjove jo går af spillet så.. jeg bruger det bestemt ikke. og uanset hvor langt bagefter ejg er så bliver jeg da bare ved med at prøve.. Det er da sjovere at have vundet på ærlig vis, en at have brugt en smule snyd

Lige præcis... 

Anmeld

6. januar 2012

kirsti

Nej det gør jeg ikke hvorfor så spille!!! Jeg har spillet mod folk jeg har haft mistænkt for at bruge wordfeud helper og så går det sjove bare af 

Anmeld

6. januar 2012

Frøken J.

NEj! For det første kan man ikke bruge den app til min mobil, så jeg KAN ikke snyde. Haha! For det andet ville det jo ikke være sjovt at spille, hvis man ikke skulle tænke selv! Så spiller man det jo KUN for at genere andre!

Anmeld

6. januar 2012

1977

Profilbillede for 1977

så er sejeren jo ikke så sød

Anmeld

6. januar 2012

Kløver

Vidste ikke man kunne få snydeaps men så forstår jeg bedre nogle har været så svære at hamle op med hvad er pointen lige at spille det hvis man ikke gider at tænke selv :O

Anmeld

6. januar 2012

Diana...

Mira0911 skriver:

Du vinder over mig hver gang! Så helt skidt er det ikke med koncentrationen! 

Ahh men ikke med meget, Men er det ikke kun anden spil vi i gang med nu? Jeg må så også krybe til kors og indrømme at min mand også spille lidt på min en gang i mellem og han er sej til det 

Anmeld

6. januar 2012

Pige2009

An&Jo skriver:

vidste ikke der var snyde apps, men så kan jeg bedre forstå at der var en der scorede over 1000point på ét ord, et ord jeg ikke engang vidste eksisterede.. :O

Ha ha... Klasse! VIdste jeg heller ikke

Anmeld

6. januar 2012

TineA

Hahahahahahahaha

Anmeld

6. januar 2012

Mira0911

Diana... skriver:

Ahh men ikke med meget, Men er det ikke kun anden spil vi i gang med nu? Jeg må så også krybe til kors og indrømme at min mand også spille lidt på min en gang i mellem og han er sej til det 

Så jeg sidder nogle gange og spiller imod din mand hvor jeg tror det er dig? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.