Wordfeud - Bruger du snyde apps?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2012

NinaNymannMadsen

nej vil hellere tænke lidt ekstra over mulige ord end at snyde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2012

Diana...

Altså så kan jeg da slet ikke forstå man spiller det hvad det sjove så i det hvis man får stavet alle ord? Så der jo ikke noget spil i det? 

Men nej det gør jeg ikke og kunne heller ikke finde på det så heller stoppe med at spille. 

Anmeld

6. januar 2012

Mira0911

FamBekker skriver:

Okay, vidste jeg ikke..

Det gjorde jeg heller ikke... 

Anmeld

6. januar 2012

Mira0911

Diana... skriver:

Altså så kan jeg da slet ikke forstå man spiller det hvad det sjove så i det hvis man får stavet alle ord? Så der jo ikke noget spil i det? 

Men nej det gør jeg ikke og kunne heller ikke finde på det så heller stoppe med at spille. 

Nej vel... Jeg vil også selv stoppe med at spille hvis alle jeg spillede med begyndte at bruge snyde apps... 

Anmeld

6. januar 2012

Mira0911

NNM skriver:

nej vil hellere tænke lidt ekstra over mulige ord end at snyde.

Anmeld

6. januar 2012

Mira0911

Bshizzle skriver:

Nogen har svaret Ja til i det Engelske.. Hvorfor?? dansk.. Engelsk.. Det er vel stadig snyd. 

Jeg gider da ikke ha folk snyder i et spil med mig..Så hvorfor gøre det modsat? 

Der er nogle som bruger app'en i det engelske, da det ikke er deres bedste sprog... 

Jeg undgår bevidst de engelske spil... Sommetider er jeg lidt for hurtigt til at accepter et spil og glemmer tit at kigge om det er dansk eller engelsk... 

Anmeld

6. januar 2012

NinaNymannMadsen

Mira0911 skriver:

det er jo ikk sjovt at spille hvis man snyder så man hele tiden vinder eller sådan noget.

har aldrig snydt i nogen spil.

Anmeld

6. januar 2012

Mira0911

maryjane skriver:

Nej det kunne jeg ikke drømme om at gøre, det er da latterligt... Så ville der ingen grund være til at spille det

Ja... 

Jeg kigger tit end ekstra gang når jeg ser et dansk ord blive spillet, hvor jeg kan tænke, er det et ord... 

Anmeld

6. januar 2012

Mira0911

NNM skriver:

det er jo ikk sjovt at spille hvis man snyder så man hele tiden vinder eller sådan noget.

har aldrig snydt i nogen spil.

Nej det er bestemt ikke sjovt... 

der er en her tidligere tråden der har oplevet at modstanderen brugte snyde app og fik 1000 point for et ord - det er jo sygt.. 

Anmeld

6. januar 2012

NinaNymannMadsen

Mira0911 skriver:

Nej det er bestemt ikke sjovt... 

der er en her tidligere tråden der har oplevet at modstanderen brugte snyde app og fik 1000 point for et ord - det er jo sygt.. 

ja helt vildt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.