Wordfeud - Bruger du snyde apps?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2012

K&S

NOPE, så forsvinder det sjove i spillet jo

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2012

Nadia&Daniel

Mira0911 skriver:

Bruger du snyde apps til Wordfeud? 

Jeg kunne aldrig drømme om at gøre det... Så hellere bruge tid og tænke over hvad jeg kan tilføje på et ord i forvejen eller et helt nyt ord... 

Kan lige så godt sige det - Jeg gider ikke spille med nogle som bruger snyde apps... Man det kan man vel heller ikke se på nogen måder om modstanderen gør?? 

F... det er svært nogle gange - har endelig fået "sendt" et ord videre til dig

Men nej, gider ikke at snyde, det er et spil som får til at tænke og grine på samme tid.

P.s. min mand er blevet total bidt af det (og det fåes ikke til hans telefon)

Anmeld

11. januar 2012

Mira0911

Nadia&Daniel skriver:

Men nej, gider ikke at snyde, det er et spil som får til at tænke og grine på samme tid.

Det er til tider virkelig svært... Jeg kigger lige på det... Skal alligevel ud og lave flaske til Lina... Begge tøser er syge her...  Julie snork bobler... Lina er sådan halvt vågen... 

Anmeld

11. januar 2012

Mira0911

Nadia&Daniel skriver:

Så må din mand lige købe sig en tlf der kan have det... Hehe... har I ipad? Der kan man også få det til... 

Anmeld

20. januar 2012

Sakris

Jeg forstår ikke snyd i spil! Hvorfor så spille? Synes i øvrigt at jeg er ret god i forvejen

Jeg laver altså også nogen gange mærkelige ord. Men det er mest fordi jeg prøver mig frem. Tit i irritation over at den nogen gange ikke kan finde ud af helt almindelige ord.

Anmeld

20. januar 2012

LilleLene

jeg skrev andet

for nej vidste slet ikke der var snyde apps

Anmeld

20. januar 2012

Pullemulle

Ja, jeg snyder sommetider. Jeg snyder, når jeg er nået så langt, at jeg ikke kan finde flere ord. Jeg bruger den gratis app "WF Helper", som kan vise ord på maks 15 point. Det jeg kan lide ved den er, at den viser hvor mange bogstaver der er i ordet til flest point. På den måde har jeg noget at gå efter, for jeg vil da ikke nøjes med 15 point hvis jeg kan få flere.

Her kan i se et eksempel

Anmeld

20. januar 2012

Pullemulle

Pullemulle skriver:

Ja, jeg snyder sommetider. Jeg snyder, når jeg er nået så langt, at jeg ikke kan finde flere ord. Jeg bruger den gratis app "WF Helper", som kan vise ord på maks 15 point. Det jeg kan lide ved den er, at den viser hvor mange bogstaver der er i ordet til flest point. På den måde har jeg noget at gå efter, for jeg vil da ikke nøjes med 15 point hvis jeg kan få flere.

Her kan i se et eksempel

Hov. Ville have lagt et billede ind, men det kunne jeg ikke. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.