Wordfeud - Bruger du snyde apps?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Bruger du snyde apps til Wordfeud?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

6.260 visninger
67 svar
0 synes godt om
6. januar 2012

Mira0911

Bruger du snyde apps til Wordfeud? 

Jeg kunne aldrig drømme om at gøre det... Så hellere bruge tid og tænke over hvad jeg kan tilføje på et ord i forvejen eller et helt nyt ord... 

Kan lige så godt sige det - Jeg gider ikke spille med nogle som bruger snyde apps... Man det kan man vel heller ikke se på nogen måder om modstanderen gør?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2012

An&Jo

vidste ikke der var snyde apps, men så kan jeg bedre forstå at der var en der scorede over 1000point på ét ord, et ord jeg ikke engang vidste eksisterede.. :O

Anmeld

6. januar 2012

Mira0911

An&Jo skriver:

vidste ikke der var snyde apps, men så kan jeg bedre forstå at der var en der scorede over 1000point på ét ord, et ord jeg ikke engang vidste eksisterede.. :O

Det lyder godt nok også vildt at få 1000 point.... 

Anmeld

6. januar 2012

Bshizzle

Jeg bruger ingen form for snyd.. Faktisk får min kæreste ikke engang lov til at hjælpe mig selvom han er nysgerrig :-D 

Jeg viste heller ikke man kunne få aaps til snyd.. Det var da latterligt! 

Anmeld

6. januar 2012

An&Jo

Mira0911 skriver:

Det lyder godt nok også vildt at få 1000 point.... 

jep, det var helt vildt, og havde jo ikke en chance imod hende så..

det var et vildt mærkeligt ord, med en masse af de bogstaver der giver mange point, og så stod det ned over de der bogstaver halløj der er i ternene inde i spillet

Anmeld

6. januar 2012

Sukkerblomst

Mira0911 skriver:

Bruger du snyde apps til Wordfeud? 

Jeg kunne aldrig drømme om at gøre det... Så hellere bruge tid og tænke over hvad jeg kan tilføje på et ord i forvejen eller et helt nyt ord... 

Kan lige så godt sige det - Jeg gider ikke spille med nogle som bruger snyde apps... Man det kan man vel heller ikke se på nogen måder om modstanderen gør?? 

undskyld, men hvordan snyder man i det spil ??

Anmeld

6. januar 2012

Mira0911

Sukkerblomst skriver:

undskyld, men hvordan snyder man i det spil ??

Der er en app der hedder Wordfeud Helper til iPhone, den er der mange rundt omkring i verden der bruger til at snyde sig i spillet og derfor vinde hver gang... 

Anmeld

6. januar 2012

Mira0911

An&Jo skriver:

jep, det var helt vildt, og havde jo ikke en chance imod hende så..

det var et vildt mærkeligt ord, med en masse af de bogstaver der giver mange point, og så stod det ned over de der bogstaver halløj der er i ternene inde i spillet

Synes virkelig det lyder sygt... 

Anmeld

6. januar 2012

Mira0911

Bshizzle skriver:

Jeg bruger ingen form for snyd.. Faktisk får min kæreste ikke engang lov til at hjælpe mig selvom han er nysgerrig :-D 

Jeg viste heller ikke man kunne få aaps til snyd.. Det var da latterligt! 

Synes helt klart de snyde apps skal fjernes... Jeg vil tro flere og flere så stopper med at spille WF... 

Anmeld

6. januar 2012

An&Jo

Mira0911 skriver:

Synes virkelig det lyder sygt... 

jep.. behøver jeg at sige at jeg stoppede med at danne ord og resignede fra spillet, totalt spild af tid hvis folk de snyder..

og nu har jeg helt droppet at spille det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.