Wordfeud - Bruger du snyde apps?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2012

Mira0911

An&Jo skriver:

jep.. behøver jeg at sige at jeg stoppede med at danne ord og resignede fra spillet, totalt spild af tid hvis folk de snyder..

og nu har jeg helt droppet at spille det

Det forstår jeg da godt du gjorde... Jeg vil blive rigtig glad for hvis snyde apps bliver fjernet totalt... Så er jeg mere tryg ved at spille... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2012

An&Jo

Mira0911 skriver:

Det forstår jeg da godt du gjorde... Jeg vil blive rigtig glad for hvis snyde apps bliver fjernet totalt... Så er jeg mere tryg ved at spille... 

jaa.. synes det er lidt luset hvis man er tvunget til at snyde..

Anmeld

6. januar 2012

Mira0911

An&Jo skriver:

jaa.. synes det er lidt luset hvis man er tvunget til at snyde..

Ja det er det... 

Anmeld

6. januar 2012

morethanperfect

Mira0911 skriver:

Bruger du snyde apps til Wordfeud? 

Jeg kunne aldrig drømme om at gøre det... Så hellere bruge tid og tænke over hvad jeg kan tilføje på et ord i forvejen eller et helt nyt ord... 

Kan lige så godt sige det - Jeg gider ikke spille med nogle som bruger snyde apps... Man det kan man vel heller ikke se på nogen måder om modstanderen gør?? 

Vidste ikke de fandtes men nej .. Har aldrig tænkt mig at gøre det .. Det bar latterligt ..

Anmeld

6. januar 2012

Mira0911

morethanperfect skriver:

Vidste ikke de fandtes men nej .. Har aldrig tænkt mig at gøre det .. Det bar latterligt ..

Ja mega! 

Anmeld

6. januar 2012

Bshizzle

Nogen har svaret Ja til i det Engelske.. Hvorfor?? dansk.. Engelsk.. Det er vel stadig snyd. 

Jeg gider da ikke ha folk snyder i et spil med mig..Så hvorfor gøre det modsat? 

Anmeld

6. januar 2012

FamilienJensen

Hvad er formålet med at snyde..? så kan man jo ligeså godt lade være med at spille.. Appén fåes også kun til IPhone, så folk der ikke har IPhone vil jeg helst spille med.. Så er man nogenlunde sikker på at de ikke snyder.

Anmeld

6. januar 2012

Mira0911

FamBekker skriver:

Hvad er formålet med at snyde..? så kan man jo ligeså godt lade være med at spille.. Appén fåes også kun til IPhone, så folk der ikke har IPhone vil jeg helst spille med.. Så er man nogenlunde sikker på at de ikke snyder.

Der er også snyde apps til android... 

Anmeld

6. januar 2012

FamilienJensen

Mira0911 skriver:

Der er også snyde apps til android... 

Okay, vidste jeg ikke..

Anmeld

6. januar 2012

maryjane

Nej det kunne jeg ikke drømme om at gøre, det er da latterligt... Så ville der ingen grund være til at spille det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.