Wordfeud - Bruger du snyde apps?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2012

Clisolka

Nej, jeg vidste ikke engang der fandtes en snydeapp. 

Jeg syntes det er sjovt at sidde og sammensætte ord - foruden når jeg kun har c,v,x og y tilbage 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2012

Lou87

Mira0911 skriver:

Bruger du snyde apps til Wordfeud? 

Jeg kunne aldrig drømme om at gøre det... Så hellere bruge tid og tænke over hvad jeg kan tilføje på et ord i forvejen eller et helt nyt ord... 

Kan lige så godt sige det - Jeg gider ikke spille med nogle som bruger snyde apps... Man det kan man vel heller ikke se på nogen måder om modstanderen gør?? 

Nej hvorfor snyde har jeg stemt...

Siger sig selv - hvorfor spille hvis man skal snyde ??

Anmeld

6. januar 2012

Diana...

Mira0911 skriver:

Så jeg sidder nogle gange og spiller imod din mand hvor jeg tror det er dig? 

Jeps det sker en sjælden gang i mellem dog ikke i dette spil vi i gang med nu. Der har han travlt med at se alt mulig lort griner. 

Anmeld

7. januar 2012

Mira0911

Babymor2010 skriver:

Nej, jeg vidste ikke engang der fandtes en snydeapp. 

Jeg syntes det er sjovt at sidde og sammensætte ord - foruden når jeg kun har c,v,x og y tilbage 

Det gjorde jeg heller ikke, før jeg læste om det på nettet via en af de arktikler fra bt tror jeg det var... 

Anmeld

7. januar 2012

Mira0911

Diana... skriver:

Jeps det sker en sjælden gang i mellem dog ikke i dette spil vi i gang med nu. Der har han travlt med at se alt mulig lort griner. 

Hehe... 

Anmeld

7. januar 2012

Mira0911

Lou87 skriver:

Nej hvorfor snyde har jeg stemt...

Siger sig selv - hvorfor spille hvis man skal snyde ??

Ja jeg forstår heller ikke hvorfor man vil snyde... 

Anmeld

11. januar 2012

Stunnimus

Når jeg går helt i stå bruger jeg snyd - men kun hvis det er mod nogen, som jeg ikke vil tabe til (:

Jeg fandt denne: http://catmag.net/da/990-dansk-wordfeud-snyd-hjaelp-scrabble/ som jeg synes er helt vildt sej - og ved at bruge den lærer jeg også en masse ord! Mange ord i Wordfeud kender man jo slet ikke, så det er alligevel tit noget med at gætte sig frem.

Anmeld

11. januar 2012

Fru.Mäes <3

Jeg bruger den, men kun når jeg spiller med min kæreste 

Anmeld

11. januar 2012

Moar'en

Nej bruger ikke nogle snyde apps. Er lidt lige glad om jeg vinder eller taber, synes det er hyggeligt at spille

Anmeld

11. januar 2012

cnmigo

Jeg vidste godt de fandtes men jeg bruger dem ikke - det er der jo ikke noget udfordring i?

Det højeste jeg har scoret var 66 point på ordet "indkøbt" som åbenbart også lå rigtigt på bonusfelterne Men ellers ligger jeg på max 30 ca.

Jeg finder ikke noget spændende i at spile med en som er mange gange bedre end mig, så hellere en på cirka mit niveau så der er lidt modstand uden man bliver jordet totalt.

Omvendt er det heller ikke sjovt at spille med en som er rigtig dårlig, men al begyndelse er jo svær så her plejer jeg lidt at lade det være op til vedkommende om h*n vil fortsætte eller ej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.