Wordfeud - Bruger du snyde apps?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2012

FamilenStorm

Mira0911 skriver:

Bruger du snyde apps til Wordfeud? 

Jeg kunne aldrig drømme om at gøre det... Så hellere bruge tid og tænke over hvad jeg kan tilføje på et ord i forvejen eller et helt nyt ord... 

Kan lige så godt sige det - Jeg gider ikke spille med nogle som bruger snyde apps... Man det kan man vel heller ikke se på nogen måder om modstanderen gør?? 

Nope...

Men må have spillet imod nogle der har, tænker jeg.. For ved at de har snydt, har jeg godt nok selv lært mange nye danske ord..

Men et sted er jeg da lidt glad for at høre at der evt har været snyd ind over, så er jeg fri for at føle mig så dum over at jeg ikke kendte de ord der blev spillet :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2012

Diana...

Mira0911 skriver:

Nej vel... Jeg vil også selv stoppe med at spille hvis alle jeg spillede med begyndte at bruge snyde apps... 

Nåå nej nej jeg lige glad med andre snyder det kan jeg ikke gøre noge ved alligevel. Hvis de har så stort behov for det tja så skid hul i det, men jeg ville hellere selv stoppe med at spille end at snyde for så der jo ikke noget spil i det mere. 

Anmeld

6. januar 2012

Diana...

FamilenStorm skriver:

Nope...

Men må have spillet imod nogle der har, tænker jeg.. For ved at de har snydt, har jeg godt nok selv lært mange nye danske ord..

Men et sted er jeg da lidt glad for at høre at der evt har været snyd ind over, så er jeg fri for at føle mig så dum over at jeg ikke kendte de ord der blev spillet :-)

Ja sådan tænkte jeg også igår da jeg fandt ud af det. 

Anmeld

6. januar 2012

Kamulla

Nej det gør jeg ikke.. så det jo ikke sjovt at spille det spil.. jeg kan dog bruge lang tid på at finde et ord der bliver længst også hvor jeg skal placere det så jeg får flest point dog har jeg aldrig fået mere end 63 for 1 ord

Anmeld

6. januar 2012

Mira0911

Diana... skriver:

Nåå nej nej jeg lige glad med andre snyder det kan jeg ikke gøre noge ved alligevel. Hvis de har så stort behov for det tja så skid hul i det, men jeg ville hellere selv stoppe med at spille end at snyde for så der jo ikke noget spil i det mere. 

Det er jo heller ikke særlig fedt at spille imod nogle som snyder - Så taber man jo hver gang... 

Anmeld

6. januar 2012

Diana...

Mira0911 skriver:

Det er jo heller ikke særlig fedt at spille imod nogle som snyder - Så taber man jo hver gang... 

Tja så starter jeg bare ikke et spil op igen  Jeg spiller med en jeg kender hun vinder hver evig eneste gang men jeg ved hun ikke snyder men det jeg lige glad med for synes da det hyggeligt at spille med hende alligevel  

Men jeg så også en spade i starten er jeg godt til at konsentrere mig om spillet men så snart der er mange ord så går jeg lidt død i det og bruger ikke så meget tid på at finde de gode he he og så taber jeg griner  Men det jeg også lige glad med jeg synes bare det hyggeligt he he. 

Anmeld

6. januar 2012

Mira0911

Diana... skriver:

Tja så starter jeg bare ikke et spil op igen  Jeg spiller med en jeg kender hun vinder hver evig eneste gang men jeg ved hun ikke snyder men det jeg lige glad med for synes da det hyggeligt at spille med hende alligevel  

Men jeg så også en spade i starten er jeg godt til at konsentrere mig om spillet men så snart der er mange ord så går jeg lidt død i det og bruger ikke så meget tid på at finde de gode he he og så taber jeg griner  Men det jeg også lige glad med jeg synes bare det hyggeligt he he. 

Du vinder over mig hver gang! Så helt skidt er det ikke med koncentrationen! 

Anmeld

6. januar 2012

Chillien

Nej.. Kan ikk se idéen i at spille hvis man snyder..! Og lukker også ned hvis det er åbenlyst at man snyder...

Og er alligevel flere gange blevet spurgt om jeg snyder.. Så det er vist svært at vurdere..

my_wienerscnitzel - Hvis i vil spille med en værdig ikke-snyder

Anmeld

6. januar 2012

Isabella_mor

Mira0911 skriver:

Bruger du snyde apps til Wordfeud? 

Jeg kunne aldrig drømme om at gøre det... Så hellere bruge tid og tænke over hvad jeg kan tilføje på et ord i forvejen eller et helt nyt ord... 

Kan lige så godt sige det - Jeg gider ikke spille med nogle som bruger snyde apps... Man det kan man vel heller ikke se på nogen måder om modstanderen gør?? 

jeg har gjort det hvor jeg har brugt nettet mens jeg har spillet mod min kæreste... men det var ikke så fedt som at være kreativ selv, så jeg er gået fra det igen.. 

Anmeld

6. januar 2012

KM78

Indtil videre har jeg kun spillet mod folk jeg kender, og en enkelt gang var der en der scorede en masse points på et ord jeg ved vedkommende helt sikkert ikke kender til.

Så jeg spurgte om hun snød (hun ved godt at jeg kender hendes sprog- og skriftniveau) hun tilstod frejdigt at ja hun snød, ti lgengæld lærer hun en masse nye ord. Tja!!! Det synes jeg ikke lige at man lærer, man lærer at stave til nye ord, men aner ikke hvad det betyder så!

Spiller det stadig, men ikke mod hende mere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.