Kofoed. skriver:
Vediikihuhvohvordahvorfohvorfor
Peter kommer helst sikkert med 
Jeg går til psykolog og det er snart slut, men tror heller ikke hun kan gøre mere nu, resten kan tid og Peter hjælpe med. Jo flere gange man fortæller om det, jo nemmere bliver det at sige. Og min sorg ligger det "rigtige" sted, folk frygtede det ville gå ud over Anasrasia, men det er minderne og graviditeten der gør ondt, ikke andet, for som jeg har det nu, ville jeg ikke kunne klare to, så på den måde er det ikke et problem. Igen ved ikke om det bliver forklaret rigtig.
Ved ikke hvorfor indlægget kom 2 gange. Håber du Kan få god dialog med din søster.
Det er godt du får hjælp, og selvom sorgen ikke bliver mindre, tænker jeg man lærer at leve med den, tackle den, ved ikke om du forstår hvad jeg mener, men håber at det kan hjælpe dig fremad, også når det bliver aktuelt at snakke med Anastasia om det. Måske Ved at være ærlige og kun fortælle det mest nødvendige, vil hun måske, spørge ind, når hun er klar og gammel nok, og gøre det nemmere, ved at svare, fremfor at skal sidde og fortælle en masse. Uanset hvad, er det dejligt dig og Peter kan støtte hinanden.
Anmeld