Put endelig salt i såret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2011

Kofoed.

M (: skriver:

Hm, kan se, at du ud fra nogle af de andre indlæg gerne vil snakke med den person, som gav dig gaven - måske hun også gerne vil forklare meningen/tanken bag? (:

Puha, sikke noget rod den gave har fået skabt..

Både og, vil meget gerne have grunden afvide, men så alligevel ikke. Pt gør jeg ikke noget, tager den med Peter igen i morgen, når han er frisk (pt er det jo alligevel umuligt, at jeg er frisk )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2011

Kløver

Kofoed. skriver:

Jamen den kom fra enten en af mine søskende eller min mormor. Overvejer at spørge min søster om hun kan huske det (men der er en risiko for, at den er fra hende selv), min mor er udelukket og min stedmor husker ikke sådan noget

Ja, det forstår jeg heller ikke, jeg tænker mine gaver mere igemmen, så jeg ville aldrig have givet sådan en gave. Kan ikke helt forstå, hvad der lige gik igennem hovedet lige der.

JA, du Kan jo prøve, er det fra din søster så på en rolig og pæn måde forklare hvor såret du blev, selvom det jo ikke burde være nødvendigt, er godt nok noget af en tanketorsk

Anmeld

28. december 2011

Kofoed.

Maja84 skriver:

JA, du Kan jo prøve, er det fra din søster så på en rolig og pæn måde forklare hvor såret du blev, selvom det jo ikke burde være nødvendigt, er godt nok noget af en tanketorsk

Du svare dobbelt (gå 5-6 svar tilbage)

Anmeld

28. december 2011

M (:

Kofoed. skriver:

Både og, vil meget gerne have grunden afvide, men så alligevel ikke. Pt gør jeg ikke noget, tager den med Peter igen i morgen, når han er frisk (pt er det jo alligevel umuligt, at jeg er frisk )

Hehe, det er nok også mest rationelt at mindst en af jer er friske

Anmeld

28. december 2011

Kofoed.

M (: skriver:

Hehe, det er nok også mest rationelt at mindst en af jer er friske

Ja, hehe. Når mit d vitamin tal engang bliver bedre, så håber jeg vi begge bliver friske

Anmeld

28. december 2011

twinboys

Kofoed. skriver:

Ja, må heller spørge min søster i morgen, synes jeg så et chok i hendes ansigt også, så måske hun kan huske hvem den var fra, det var ogsaå hende der læste til og fra kortene højt.

tror jeg er en god idé...

Anmeld

28. december 2011

Kløver

Kofoed. skriver:

Vediikihuhvohvordahvorfohvorfor

Peter kommer helst sikkert med

Jeg går til psykolog og det er snart slut, men tror heller ikke hun kan gøre mere nu, resten kan tid og Peter hjælpe med. Jo flere gange man fortæller om det, jo nemmere bliver det at sige. Og min sorg ligger det "rigtige" sted, folk frygtede det ville gå ud over Anasrasia, men det er minderne og graviditeten der gør ondt, ikke andet, for som jeg har det nu, ville jeg ikke kunne klare to, så på den måde er det ikke et problem. Igen ved ikke om det bliver forklaret rigtig.

Ved ikke hvorfor indlægget kom 2 gange. Håber du Kan få god dialog med din søster.
Det er godt du får hjælp, og selvom sorgen ikke bliver mindre, tænker jeg man lærer at leve med den, tackle den, ved ikke om du forstår hvad jeg mener, men håber at det kan hjælpe dig fremad, også når det bliver aktuelt at snakke med Anastasia om det. Måske Ved at være ærlige og kun fortælle det mest nødvendige, vil hun måske, spørge ind, når hun er klar og gammel nok, og gøre det nemmere, ved at svare, fremfor at skal sidde og fortælle en masse. Uanset hvad, er det dejligt dig og Peter kan støtte hinanden.

Anmeld

28. december 2011

Pige2009

Phoenix skriver:

Tænker det umulig være overlagt gjort. Må være en tanketorsk, vedkommende har begået. Men vedkommende burde selvfølgelig have tænkt sig om. Og kan sagtens forstå du blev ked af det og det nager dig mht gaven. Synes du skal melde ud til din omgangskreds, hvordan du har det med den slags gaver, så du ikke bliver sat i samme situation igen. 

Det tror jeg også det må være, men bare hårdt alligevel

Tanker Linda

Anmeld

28. december 2011

Cookiemonsteret

Tror det har været en der ikk li har tænkt det på at det ville sårer dig søde , tror mere personen måske har tænkt at Ana skulle have to dukker.. Så nok bare en tanketorsk 

Vi vil jo alle hvor kede/vrede/ frustreret i har været over det hele så kunne ikk forestille mig nogen kunne finde på at gøre det med vilje 

Ind i toy's aroys og byt dentil noget Ana kan bruge nu 

Og masser af kram til jer søde  

Anmeld

28. december 2011

Silas&Mille

til dig.

Det virker godt nok ikke særlig gennemtænkt.

Hvis det var mig ville jeg nok melde ud til alle at tvillingeting ikke ønskes, før Anastasia selv giver udtryk for at ønske sig sådanne sager.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.