Ja ja, det er endnu en af de for tiden meget omtalte negative indlæg.
Jeg ved godt at det er "tanken der tæller" angående gave, men der må VIRKELIG være en der IKKE har tænkt sig om.
Anastasia har selvfølgelig fået mange julegaver (er jo hende første jul), men mindsanten om der ikke ligger en "EMME TWIN DOLLS" imellem, hvem bib bib bib giver hende/os det i gave og hvad tænker den person lige på? Jeg kan "desværre" ikke huske hvem der gav den og vil egentlig helst ikke vide det, men vil rigtig gerne have den byttet for mig egen skyld og ved jo på ingen måde om Anastasia vil finde et problem i denne gave, men altså, synes det er ubarmhjerteligt at give os tvillinge ting, overvejer om hvad jeg skal/bør gøre. Om vi skal melde ud, at vi på INGEN måde ønsker os tvillinge ting og at de vil ryge ud ligeså hurtigt de kommer ind, så længe hun ikke ønsker sig det? Eller skal vi bare lade som ingenting?
Må ærligt indrømme, da jeg pakkede den ud, var jeg glædefrædig, men pga alle de andre der var tilstede, holdte jeg så vidt muligt masken, men i dag går det mig virkelig på, hvordan kan man overhovedet få sig selv til at give sådan en gave til en familie der lige har mistet deres tvilling?
Undskyld mit brokkeri, selvom jeg nu synes det er passende. Men skulle bare ud med det og håber nogen kan komme med nogle kreative tanker/ideer.
Anmeld