Put endelig salt i såret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2011

Kofoed.

isabellamor skriver:

hvorfor det, i toys r us behøves der ikke nogen kvittering der går du bare ind med den..

Ved jo ikke engang om de føre den (ergo kan byttes der), men må prøve.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2011

NJN

Höör skriver:

Nu får jeg nok hug men synes du skalTrække vejret dybt! Og jo jeg ved hvor skide ondt det gør at miste men folk tænker ikke ens! Personen bag gaven kan haveTænkt det var den pæneste dukke de havde og derfor ville forkæle dig! Min lærer sagde første dag vi startede i 8 klasse " imorgen skalVi med 1 klasse på stranden" hun vIDSTE min søster var druknet 3 uger inden skolestart og havde endda besøgt mig og snakket om det men hun tænkte ikke iver det! Denne lærer er endda veninde med min mor!! Det jeg prøver at sige er : skån dig selv for at vær "sur" men prøv at se om der kunne være noget positivt i det, ellers ender du med at få kørt digSelv for langt ned. Det råd fik jeg og det var det bedste jeg fik! Og jo jeg syntes verdenen var lort den gang 4 familiemedlemmer på 3 mdr og konkurrence hesten stillede skoene samtidig = ikke fedt at være 14 år.. Håber for dig du finder det rette sted at placere gaven enten i bytte eller ved at gemme den til du er klar -en det bliver man aldrig - jeg tuder stadigvæk til Jesus og josefine den komSamme vinter som hun døde omSommeren - min søster hed josefine og pigen i kalenderen ligner min søster på en prik men jeg kan idag placere det.. Masser af kram og tanker til dig må 2012 blive et glædeligt år

Jeg er helt enig her. 

Anmeld

27. december 2011

Carl-Emil's mor

Kofoed. skriver:

Tror bare jeg vil nøjes med at sige, at du læser mit indlæg forkert. Er ikke sur på personen, men skuffet over, at men ikke overvejer sin gave lidt bedre, vis det var den eneste pæne dukke, så køb heller en gang grød eller en bog osv. At købe en sådan gave til sin nærmeste slætning, når man udemærket ved, at personen stadig lider under det der er hent, er altså noget andet, end en fremmed (klasselære) fortæller om et offentligt og nok længe inden aftalt reagement. Undskyld, men for mig kan de to ting ikke sammenlignes, selvom det selvføgle også var hårdt for dig.

Du vil ikke forstå kan jeg læse fra dit svar så lader den ligge! Mit lange svar var sådan set ment som at du kunne se folk ikke altid tænker uanset hvor tætte man er! Det skriver flere også. Men endnu en gang held og lykke i 2012 håber din sorg finder sin plads.

Anmeld

27. december 2011

Kofoed.

M (: skriver:

Uanset hensigten burde gaven nok have været givet på et senere tidspunkt, hvor I er kommet mere oven vande..
Men måske du skal overveje at gemme gaven væk, er der ikke en chance for, at du/I kunne blive glade for den? Måske det er nemmere for Ana at forstå alt omkring lille blomst, hvis hun selv får "tvillinge-børn"?

Det jo nemlig det jeg er itvivl om, for det er trods alt en dreng og en pige og tror ikke hun vil ligge mere i det, så på den måde er det nok ikke et problem, men igen tænker jeg, at det lige nu vil være rarste for mig, at den er væk.

Anmeld

27. december 2011

Carl-Emil's mor

NJN skriver:

Jeg er helt enig her. 

Tak

Anmeld

27. december 2011

M (:

Kofoed. skriver:

Det jo nemlig det jeg er itvivl om, for det er trods alt en dreng og en pige og tror ikke hun vil ligge mere i det, så på den måde er det nok ikke et problem, men igen tænker jeg, at det lige nu vil være rarste for mig, at den er væk.

Så gem dem væk indtil du ved, hvilken beslutning der er den rette - Ana er endnu så lille at hun er ligeglad..

Anmeld

27. december 2011

Kofoed.

twinboys skriver:

Jeg synes ikke det gør noget at du ved hvem det er og personen ved at det gør ondt at få denne tvillinge dukke... så ved de jo også hvad du går igennem og hvad der sårer dig og så gør de det jo ikke igen...

Jeg ville have det præcis som dig, hvis det var mig der stod som du gør nu...

Majbritt

Ja, må heller spørge min søster i morgen, synes jeg så et chok i hendes ansigt også, så måske hun kan huske hvem den var fra, det var ogsaå hende der læste til og fra kortene højt.

Anmeld

27. december 2011

Kofoed.

M (: skriver:

Så gem dem væk indtil du ved, hvilken beslutning der er den rette - Ana er endnu så lille at hun er ligeglad..

Ja fuldstædig. Hehe. Men tror også det ender med det, hader i forvejen at skulle bytte gaver, så det heller nok tungset alligevel.

Anmeld

27. december 2011

M (:

Kofoed. skriver:

Ja fuldstædig. Hehe. Men tror også det ender med det, hader i forvejen at skulle bytte gaver, så det heller nok tungset alligevel.

Så kan hun få dem, når hun bliver ældre sammen med historien om jeres elskende lille blomst..

Anmeld

27. december 2011

Kofoed.

Höör skriver:

Du vil ikke forstå kan jeg læse fra dit svar så lader den ligge! Mit lange svar var sådan set ment som at du kunne se folk ikke altid tænker uanset hvor tætte man er! Det skriver flere også. Men endnu en gang held og lykke i 2012 håber din sorg finder sin plads.

Tak.

Men ja, synes ikke det kan sammelignes. Og selvfølgelig tænker folk ikke altid over tingene, men nogle ting bør man (i min verden), bare ikke gøre, jeg kan ikke sige aldrig, men tror ikke, at jeg vil give nogen jeg holdte af og har tæt til livet, en gave som uden tvivl ville give dem kvaler. Der overvejer jeg mine gaver for meget (derfor tog det mig 3 indkøbs ture om at købe gaver, hvor kæresten nøjes med en). Mennesker er forskellige og situations opfattelsen er forskellig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.