Höör skriver:
Nu får jeg nok hug men synes du skalTrække vejret dybt! Og jo jeg ved hvor skide ondt det gør at miste men folk tænker ikke ens! Personen bag gaven kan haveTænkt det var den pæneste dukke de havde og derfor ville forkæle dig! Min lærer sagde første dag vi startede i 8 klasse " imorgen skalVi med 1 klasse på stranden" hun vIDSTE min søster var druknet 3 uger inden skolestart og havde endda besøgt mig og snakket om det men hun tænkte ikke iver det! Denne lærer er endda veninde med min mor!! Det jeg prøver at sige er : skån dig selv for at vær "sur" men prøv at se om der kunne være noget positivt i det, ellers ender du med at få kørt digSelv for langt ned. Det råd fik jeg og det var det bedste jeg fik! Og jo jeg syntes verdenen var lort den gang 4 familiemedlemmer på 3 mdr og konkurrence hesten stillede skoene samtidig = ikke fedt at være 14 år.. Håber for dig du finder det rette sted at placere gaven enten i bytte eller ved at gemme den til du er klar -en det bliver man aldrig - jeg tuder stadigvæk til Jesus og josefine den komSamme vinter som hun døde omSommeren - min søster hed josefine og pigen i kalenderen ligner min søster på en prik men jeg kan idag placere det.. Masser af kram og tanker til dig må 2012 blive et glædeligt år
Tror bare jeg vil nøjes med at sige, at du læser mit indlæg forkert. Er ikke sur på personen, men skuffet over, at men ikke overvejer sin gave lidt bedre, vis det var den eneste pæne dukke, så køb heller en gang grød eller en bog osv. At købe en sådan gave til sin nærmeste slætning, når man udemærket ved, at personen stadig lider under det der er hent, er altså noget andet, end en fremmed (klasselære) fortæller om et offentligt og nok længe inden aftalt reagement. Undskyld, men for mig kan de to ting ikke sammenlignes, selvom det selvføgle også var hårdt for dig.
Anmeld