jeg er så trist

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. december 2011

Chalala85

Anonym skriver:

ork hos os bliver der bare sagt Hej. Vi rører aldrig ved hinanden. Jo min søster fik et kram da hun blev gift også af mine forældre. Det er første gang jeg har set dem kramme nogen mennesker.

Mennesker er desværre så forskellige når det gælder om at vise deres kærlighed Jeg håber inderligt det vil ændre sig med tiden...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2011

Bassemor<3

Anonym skriver:

Jeg har snakket med ham, jeg har grædt sammen med ham, jeg har forsøgt så mange gange. Det bliver bare aldrig rigtig ´bedre. Og egoistisk ville jeg synes jeg var hvis jeg forlod ham når vi har børn sammen osv. Men hold op hvor ville jeg ønske jeg havde valgt en mand der gjorde noget specielt for mig, en der ikke var bange for at vise mig frem og en der ture leve livet sammen med mig.

Jeg vil sige at det lyder mere som om det er noget helt andet der går dig på. det lyder mere som om du savner opmærksomhed fra din mand generelt og ikke kun i forhold til gaver ! Stort kram og jeg håber i finder ud af det ! 

Anmeld

25. december 2011

klmf

Anonym skriver:

Jeg har snakket med ham, jeg har grædt sammen med ham, jeg har forsøgt så mange gange. Det bliver bare aldrig rigtig ´bedre. Og egoistisk ville jeg synes jeg var hvis jeg forlod ham når vi har børn sammen osv. Men hold op hvor ville jeg ønske jeg havde valgt en mand der gjorde noget specielt for mig, en der ikke var bange for at vise mig frem og en der ture leve livet sammen med mig.

Lyder ikke som om du har det godt i dit forhold Eller hvad? Nogle mænd er jo beder end andre til det der med at bekræfte deres kvinde, men derfor kan deres kærlighed jo være ægte nok alligevel. Men du lyder som om du trænger til en ordentlig romantik-dosis!

Anmeld

25. december 2011

Anonym trådstarter

lotchen skriver:

Lyder ikke som om du har det godt i dit forhold Eller hvad? Nogle mænd er jo beder end andre til det der med at bekræfte deres kvinde, men derfor kan deres kærlighed jo være ægte nok alligevel. Men du lyder som om du trænger til en ordentlig romantik-dosis!

jeg ved at han elsker mig, men jeg mærker det bare ikke rigtigt. Men jeg magter bare heller ikke at forsøge hele tiden.

Anmeld

25. december 2011

Aprilmor11

Anonym skriver:

jeg har fødselsdag om to dage. ja det er et skide dårligt tidspunkt ift økonomi og gaver osv... Dec. er dyr nok i forvejen, men jeg har jo ikke valgt hvornår min mors termin skulle være og alligevel er det mig der bliver skraffet for det hele tiden.

Min kæreste skulle for det første låne penge for overhovedet at kunne købe en gave til mig til jul og nu her til min fødselsdag fordi han ikke havde tænkt over at spare op og fordi de penge han havde har han brugt på sig selv.
Alene det har jeg været super ked af og frabedte mig faktisk at han overhoved købte noget, da lånte penge jo skal betales tilbage og han ingen har at betale dem med.

Vi sidder så i bilen på vej hjem og han siger at nu må jeg ikke forvente for meget af min fødselsdagsgave for han havde jo ikke haft så mange penge (de er jo brugt på ham selv) og min julegave var ret dyr (ca 2000 kr) så derfor var der ikke meget tilbage af de lånte penge til at købe fødselsdagsgave for. Jeg kan ikke dy mig og siger med lidt sur mine at han jo også kun har vidst i 1 år at min fødselsdag og julen ramte sammen og selvfølgelig ikke har haft tid til at spare op. Men jeg kan bare mærke at jeg bliver SÅ ked af det! Når han har fødselsdag får han for min. 1500 kr HVERT år og til jul får han for min. det samme! Men fordi jeg har fødselsdag 3 dage efter jul så kan jeg sørme ikke få store gaver!

Det lyder måske ret overfladisk, men for jer der også har fødselsdag tæt på jul, ved nok hvad jeg mener. Når man år efter år efter år bliver overset på sin fødselsdag fordi folk er for trætte og udkørte efter julen, så føler man sig meget uelsket og uønsket hvilket resulterer I at jeg i hvert fald, har brug for ekstra opmærksomhed fra min kæreste på den dag! Men jeg føler bare min kæreste er en kold skid der er fuldstændig ligeglad med mig på trods af at han rent faktisk udemærket godt ved hvordan jeg har det med min fødselsdag.

De sidste par år har jeg fået et kort hvori der stod at min gave var en teater tur (der aldrig er blevet til noget - det er 2 år siden nu), et gavekort til et center på 400 kr sidste år.

Hvad skal jeg gøre ved problemet Det fylder utrolig meget i mit lille hovedet!

Først et til dig.

Og så som de andre skriver så er det tanken som tæller. Stort eller lille beløb. MEN et gavekort ??? Hallo. Det giver man bare ikke sin kæreste. Der forstår jeg dig godt. Man kan sagtens få et smykke eller en god parfumé for de penge. Men hvorfor ikke få slået din julegave og fødselsdagsgave sammen så ? Det gøre jeg til min fætter på 16, som har fødselsdag D. 22 December. Så får han en lidt større gave.

Og man skal ikke glemme sine søskende eller børn, eller bare generelt sin familie bare fordi at de har fødselsdag tæt på julen. Den skal da fejres som hvis man har fødselsdag i midten af året. Og stort tillykke med din dag, når det er. Mange gode tanker til dig

Anmeld

25. december 2011

Anonym trådstarter

babyboy2012 skriver:

Jeg vil sige at det lyder mere som om det er noget helt andet der går dig på. det lyder mere som om du savner opmærksomhed fra din mand generelt og ikke kun i forhold til gaver ! Stort kram og jeg håber i finder ud af det ! 

ikke kun fra min kæreste men også fra min omgangskreds. Jeg føler mig meget alene og på ens fødselsdag er det bare så tydeligt at man ikke har nogen ordentlige venner..

Anmeld

25. december 2011

Anonym trådstarter

Aprilmor11 skriver:

Først et til dig.

Og så som de andre skriver så er det tanken som tæller. Stort eller lille beløb. MEN et gavekort ??? Hallo. Det giver man bare ikke sin kæreste. Der forstår jeg dig godt. Man kan sagtens få et smykke eller en god parfumé for de penge. Men hvorfor ikke få slået din julegave og fødselsdagsgave sammen så ? Det gøre jeg til min fætter på 16, som har fødselsdag D. 22 December. Så får han en lidt større gave.

Og man skal ikke glemme sine søskende eller børn, eller bare generelt sin familie bare fordi at de har fødselsdag tæt på julen. Den skal da fejres som hvis man har fødselsdag i midten af året. Og stort tillykke med din dag, når det er. Mange gode tanker til dig

tusind tak og tak for dit svar..

Anmeld

25. december 2011

Anonym trådstarter

Chalala85 skriver:

Mennesker er desværre så forskellige når det gælder om at vise deres kærlighed Jeg håber inderligt det vil ændre sig med tiden...

Anmeld

25. december 2011

Bassemor<3

Anonym skriver:

ikke kun fra min kæreste men også fra min omgangskreds. Jeg føler mig meget alene og på ens fødselsdag er det bare så tydeligt at man ikke har nogen ordentlige venner..

Man kan altid gøre noget ved det selv, og ofte trækker det andre med. Har du overvejet at begynde at gå til et eller andet ? komme ud og møde nogle nye mennesker og blive gladere  begynde at dyrke motion eller sådan, så du kan få noget positiv energi ind i kroppen. Er sikker på at din mand lægger mærke til at du er blevet gladere 

Anmeld

25. december 2011

Aprilmor11

Anonym skriver:

Det er ikke egoistisk at forlade ham, selvom at i har børn. Hvis du ikke har det godt, eller går og er ked af det og tænker for meget, så mærker dine børn det, lige meget hvilken alder de har. Måske viser de det ikke, men de mærker det. Og så kan det i nogen situationer være bedre at forlade manden/kæresten.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.