jeg er så trist

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. december 2011

l.kjoeller

Anonym skriver:

Men nu har det jo været sådan her altid at han har forventet store gaver, fået store gaver og så når det bliver mig der endelig kan få lidt forkælelse så har han prioriteret at købe noget til sig selv i stedet for.

ok... ja hvis han vil ha må han også give det er rigtigt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2011

Chalala85

Anonym skriver:

Jeg har forsøgt at sige det, og der bliver lovet at det nok skal blive bedre, men det er endnu ikke sket. Overvejer at melde mig helt udd af familien for at undgå disse skuffelser. Et eks. er også at jeg aldrig har fået af vide at mine forældre elsker mig osv.. Føler mig mere til besvær end noget andet.

Puha det lyder som en af mine xer. Hans forældre gav hånd når de sås Det er mærkeligt når man selv er vant til kys og kram.

Om du skal melde dig ud ved jeg ikke.. det må være dit valg. Du må finde ud af hvordan du bliver mest glad og lykkelig.

Anmeld

25. december 2011

Anonym trådstarter

xoxotasha skriver:

Jeg har selv fødselsdag i december. En uge før jul præcist. Jeg har så i stedet haft det "problem" at folk slog julegave og fødselsdagsgaven sammen. Det var jeg træt af. Så hellere få 2 billigere gaver end 1 dyr gave der både tæller som fødselsdags og julegave. Og det bad jeg folk om. Siden har det ikke været et problem.

Men jeg synes derimod at du har haft rig mulighed til at gøre noget ved det problem. Hvis du synes han giver alt for billige gaver i forhold til hvad du giver ham, så AFTAL et beløb i giver for til fødselsdag og jul.

Eller... Du kan give ham en ligeså billig gave som han giver dig til hans næste fødselsdag. Det behøver da absolut ikke være noget på hans ønskeliste???

Ja jeg ville også hellere have to billigere gaver end slet ingen..

Måske skal det også lige nævnes som led i min frustration at den taske jeg fik i julegave var en jeg selv ville have købt mig, men fordi jeg skulle bruge 3000 kr på julegaver til HANS familie så var der ikke flere penge tilbage på min konto til den taske. Han blev nødt til at låne penge af mig til gaver til hans egen familie og så fik jeg i stedet tasken af ham i julegave - men jeg havde jo købt den selv hvis han selv havde betalt sine egne julegaver, så det er jo ikke sådan at jeg forventer at få så dyre gaver, men set med andre øjne så har jeg jo reelt selv betalt min gave.  jeg har dog sagt til ham at jeg vil have de 3000 kr tilbage som jeg har lagt ud, men det kan han ikke betale siger han så bare. hmm..

Anmeld

25. december 2011

Anonym trådstarter

Chalala85 skriver:

Puha det lyder som en af mine xer. Hans forældre gav hånd når de sås Det er mærkeligt når man selv er vant til kys og kram.

Om du skal melde dig ud ved jeg ikke.. det må være dit valg. Du må finde ud af hvordan du bliver mest glad og lykkelig.

ork hos os bliver der bare sagt Hej. Vi rører aldrig ved hinanden. Jo min søster fik et kram da hun blev gift også af mine forældre. Det er første gang jeg har set dem kramme nogen mennesker.

Anmeld

25. december 2011

Timse

Prinsesse2ben skriver:

Jeg kan sådan set godt forstå TS. Hendes mand forventer selv playstation, iphone osv, så han har jo åbenbart nogle forventninger som han ikke selv kan leve op til, jul eller ej ! 

Jeg læser det heller ikke som om at TS forventer en dyr gave, men blot håber på en hyggelig dag, hvor hendes mand måske vil overraske hende lidt  

Anmeld

25. december 2011

Anonym trådstarter

Chalala85 skriver:

hmm ja så ved jeg snart ikke hvad du skal gøre. Planlægge dagen selv måske for virkelig at vise hvad du mangler? Men ved ikke om det vil hjælpe hvis du har sagt det så mange gange før allerede

God ide! Til næste år tager jeg en dag med wellness frem for arbejde. Og tager wellness dagen ALENE!

Anmeld

25. december 2011

Anonym trådstarter

pemiro skriver:

Hej du.
Hvis jeg var jer ville jeg skrue ned for det gaveræs. Hvis vi herhjemme havde så mange penge, at vi ku gi gaver til hinanden for ca. 3000 om året, ville de helt sikkert blive brugt på noget bedre end gaver...
Man bliver kun skuffet og ked når der bliver forventet så meget.
Min kæreste giver mig hverken jule eller fødselsdagsgave, jeg skal være heldig hvis jeg får en buket blomster en gang om året (læs: Jeg bliver ved med at presse på at han skal købe blomster, som han til sidst gør).
Men når han så lige pludselig kommer med en lille gave, så betyder den bare så enormt meget, fordi jeg så ved at han virkelig har tænkt på mig..

Jeg køber gaver til ham, fordi jeg ikke kan lade være, men det gør ikke at jeg bliver skuffet når jeg intet får fra ham..

Jeg håber virkelig i finder en løsning, så i begge bliver glade og tilfredse...

åh hvor ville jeg også blive glad for en lillebitte ting hvis han havde tænkt på at det var lige noget for mig. Men det virker nærmere som om han bare hiver det første det bedste ned fra hylden. Som i at han først var ude d. 23 dec og købe den. Sidste chance for ikke at skulle have fat på noget på tanken Der ligger absolut ingen tanker bag hans gavevalg. Og et gavekort til et storcenter synes jeg bare er så upersonligt en gave og der ville jeg hellere have været foruden.

Anmeld

25. december 2011

klmf

Selvom det lyder som om det slet ikke er gaver, det drejer sig om det her, så synes jeg da bare du skal skrue ned for gavebeløbet til din kæreste, hvis det er vigtigt for dig at I får for nogenlunder samme beløb. Bare fordi man skriver en Iphone på ønskelisten, så er det jo ikke ensbetydende med at han SKAL have den. Så giv da for noget mindre næste gang det er hans tur!

Men lyder mere som om du har brug for en dag hvor du føler dig speciel og elsket og det lever kæresten ikke op til. Hvis du vil have det ændret må du vist snakke med ham, han kan ikke ændre noget han ikke har forstået er 'forkert'´....

Anmeld

25. december 2011

Anonym trådstarter

lotchen skriver:

Selvom det lyder som om det slet ikke er gaver, det drejer sig om det her, så synes jeg da bare du skal skrue ned for gavebeløbet til din kæreste, hvis det er vigtigt for dig at I får for nogenlunder samme beløb. Bare fordi man skriver en Iphone på ønskelisten, så er det jo ikke ensbetydende med at han SKAL have den. Så giv da for noget mindre næste gang det er hans tur!

Men lyder mere som om du har brug for en dag hvor du føler dig speciel og elsket og det lever kæresten ikke op til. Hvis du vil have det ændret må du vist snakke med ham, han kan ikke ændre noget han ikke har forstået er 'forkert'´....

Jeg har snakket med ham, jeg har grædt sammen med ham, jeg har forsøgt så mange gange. Det bliver bare aldrig rigtig ´bedre. Og egoistisk ville jeg synes jeg var hvis jeg forlod ham når vi har børn sammen osv. Men hold op hvor ville jeg ønske jeg havde valgt en mand der gjorde noget specielt for mig, en der ikke var bange for at vise mig frem og en der ture leve livet sammen med mig.

Anmeld

25. december 2011

Chalala85

Anonym skriver:

God ide! Til næste år tager jeg en dag med wellness frem for arbejde. Og tager wellness dagen ALENE!

Det lyder som en god ide, forkæl dig selv og sør for det bliver din dag, som du ønsker den.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.