Arrrghhh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2012

Anonym trådstarter

Nitten skriver:

mænd lægger yderst sjældent mærke til de hints vi giver dem. selvom man kan sige dem noget så tydeligt.

Haha nej de er ikke altid så kvikke hvad det angår...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2012

Anonym trådstarter

FruStolpe skriver:

Jeg har ikke læst nogen af de andre svar.

Men tja, jeg aftaler aldrig tidspunkt med min  mand, og her spiser vi kl 17.30 om han er hjemme eller ej.

Passer det ikke ind i hans plan, så må han klare sig selv. Det samme bør din kæreste.

Han er vel en voksen mand der kan klare sig selv

Jamen du har helt ret... har også skrevet tidligere at jeg fra nu af ikke gider stå og vente med at lave mad til han kommer hjem... Fra nu af spiser jeg til spisetid og så kan han spise rester eller rugbrød når han kommer hjem... Og desuden lave det selv!!!

Anmeld

2. januar 2012

Nitten

Anonym skriver:

Haha nej de er ikke altid så kvikke hvad det angår...

nej er de sku ikke  tsk tsk mænd. men tror heller ikke de synes vi er nemme.

Anmeld

3. januar 2012

Anonym trådstarter

Nitten skriver:

nej er de sku ikke  tsk tsk mænd. men tror heller ikke de synes vi er nemme.

Haha nej og slet ikke som gravide... Tror godt min kæreste ruller med øjnene af mig i ny og næ...

Anmeld

10. januar 2012

Nitten

Anonym skriver:

Haha nej og slet ikke som gravide... Tror godt min kæreste ruller med øjnene af mig i ny og næ...

gør min da godt nok også .. han synes jeg er vildt mærkelig fordi jeg lige pludselig har lyst til noget bestemt , og han var ved at tabe munden da jeg drak et glas mælk. gør jeg normalt ikke frivilligt. Hader mælk men ikke lige nu

Anmeld

10. januar 2012

Anonym trådstarter

Nitten skriver:

gør min da godt nok også .. han synes jeg er vildt mærkelig fordi jeg lige pludselig har lyst til noget bestemt , og han var ved at tabe munden da jeg drak et glas mælk. gør jeg normalt ikke frivilligt. Hader mælk men ikke lige nu

Jeg har også altid hadet mælk, men drikker det også i massevis nu... Jeg begyndte nu godt nok at kunne lide det inden jeg blev gravid, men nu ryger det bare ned... det hjælper også godt på kvalmen :-) Og kalk skal der jo til de små knogler der skal udvikles...

Ellers er der ikke noget bestemt jeg spiser, jeg får bare lyst til nogle underlige ting lige pludselig og så skal jeg bare have dem NU!!! Kan blive helt desperat hehe...

Anmeld

10. januar 2012

Nitten

Anonym skriver:

Jeg har også altid hadet mælk, men drikker det også i massevis nu... Jeg begyndte nu godt nok at kunne lide det inden jeg blev gravid, men nu ryger det bare ned... det hjælper også godt på kvalmen :-) Og kalk skal der jo til de små knogler der skal udvikles...

Ellers er der ikke noget bestemt jeg spiser, jeg får bare lyst til nogle underlige ting lige pludselig og så skal jeg bare have dem NU!!! Kan blive helt desperat hehe...

hvor langt henne er du ?

det lyder præcis som mig. det er nu og her jeg skal have de der mærkelige ting.

Han synes jeg er lidt sær , men det kan jeg godt leve med.

Anmeld

10. januar 2012

Anonym trådstarter

Nitten skriver:

hvor langt henne er du ?

det lyder præcis som mig. det er nu og her jeg skal have de der mærkelige ting.

Han synes jeg er lidt sær , men det kan jeg godt leve med.

Ja lidt sære er vi nok, men det er jo ikke noget vi kan gøre for... Tror min kæreste bare stille og roligt har valgt at acceptere det hehe..

Jeg er 10 uger henne..

Anmeld

10. januar 2012

Nitten

Anonym skriver:

Ja lidt sære er vi nok, men det er jo ikke noget vi kan gøre for... Tror min kæreste bare stille og roligt har valgt at acceptere det hehe..

Jeg er 10 uger henne..

kan han også lige så godt

du har lidt tid endnu inden terminen

Anmeld

10. januar 2012

Anonym trådstarter

Nitten skriver:

kan han også lige så godt

du har lidt tid endnu inden terminen

Hehe ja han skal leve med det 6-7 mdr endnu.... det er næsten synd hehe...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.