Hvem mener I skal betale?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2011

Muffin_girl

Toshiba skriver:

hende selv - det er trods alt ikke statens skyld hun har været overvægtig... de har hjulpet hende en del af vejen - ønsker hun mere - så er det for egen regning.

DET er min mening

Præcis som hvis jeg vil have lavet noget om

Helt enig ..!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2011

twinny

sarahb skriver:

Det skal hun selv...
Nu er hun hjulpet med det der måske kunne være livstruende. Nu er det rent kosmetisk..

Anmeld

21. december 2011

Tranebær

Hvis staten kan betale for operationen, så kan de vel også betale for at få fjernet det overskydende hud? 

Det er jeg slet ikke enig i. Staten betaler for operationen eftersom den kan mindske risikoen for de mange livstruende følgesygdomme fedme kan føre med sig - som igen ville koste endnu flere statspenge at kurere.

Den overskydende hud som i eksemplet er udelukkende et kosmetisk problem. Det skal staten selvfølgelig ikke betale, de skal bruge pengene på at kurere/forebygge sygdomme i stedet. (selvfølgelig skal hun have det fjernet hvis der gror svamp eller andet - men det lyder det ikke til i eksemplet)

Anmeld

21. december 2011

Den lykkelige

Hende selv.. måske synes nogen det er strengt.. men synes absolut ikke det kan være staten som skal betale...

Anmeld

21. december 2011

B&J

nu mangler jeg 35kg men så har jeg tabt snart 90kg og ved ikke hvordan jeg kommer til at se ud men ved der kommer en masse hud ivejen jeg er lidt splittet...

for kan godt forstå hende dybt inden i virkelig når jeg selv står med en masse hud men ved ikke hvordan det helt 100% følels inu da mit er mest fedt inu og min hud pænt følger med inu...

så har ikke stemt

Anmeld

21. december 2011

Giraffen

jydeinden skriver:

ret skidt eks det med tænderne

for ved mig var det feks rent af kosmetiske årsager at jeg fik rettet mine tænder i sin tid.. at det så var forklædt bag en sygdom som årsag til at jeg fik det gratis er så en anden snak . 

Så er det jo stadig samme regler, men du fik dem omgået under dække af en sygdom... så forstår ikke hvorfor det er et skidt eksempel?

så er det jo stadig fysisk/medicinske årsager VS kosmetiske årsager

Anmeld

21. december 2011

Tranebær

B&J skriver:

nu mangler jeg 35kg men så har jeg tabt snart 90kg og ved ikke hvordan jeg kommer til at se ud men ved der kommer en masse hud ivejen jeg er lidt splittet...

for kan godt forstå hende dybt inden i virkelig når jeg selv står med en masse hud men ved ikke hvordan det helt 100% følels inu da mit er mest fedt inu og min hud pænt følger med inu...

så har ikke stemt

endnu (inu) 

Anmeld

21. december 2011

B&J

Tranebær skriver:

endnu (inu) 

sorry

Anmeld

21. december 2011

Tranebær

B&J skriver:

sorry

Anmeld

21. december 2011

jydeinden

Giraffen skriver:

Så er det jo stadig samme regler, men du fik dem omgået under dække af en sygdom... så forstår ikke hvorfor det er et skidt eksempel?

så er det jo stadig fysisk/medicinske årsager VS kosmetiske årsager

fordi der som sådan ikke var noget galt med mine tænder, men fordi jeg har et fint navn at skrive på cvet i form af en sygdom så kan man få gratis tandlæge behandling selvom man et sted nok ikke burde, men det er så en anden snak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.