Hvem mener I skal betale?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2011

Giraffen

SussieThyssen skriver:

Jeg mener hun skal have betalt de operationer, hvor lægen kan dokumentere at der er fysiske gener til stede for hende, så som fx svamp i folderne på den overskudende hud..men resten må hun selv betale.

Kærligst
Sussie

enig nøjagtig ligesom med bøjler btw - hvor tænderne bliver rettet gratis hvis der er fysisk nødvendighed for det og man selv skal betale hvis det er af kosmetiske årsager

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2011

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Toshiba skriver:

hende selv - det er trods alt ikke statens skyld hun har været overvægtig... de har hjulpet hende en del af vejen - ønsker hun mere - så er det for egen regning.

DET er min mening

Præcis som hvis jeg vil have lavet noget om

Anmeld

21. december 2011

wamse

SussieThyssen skriver:

Jeg mener hun skal have betalt de operationer, hvor lægen kan dokumentere at der er fysiske gener til stede for hende, så som fx svamp i folderne på den overskudende hud..men resten må hun selv betale.

Kærligst
Sussie

Helt enig 

Anmeld

21. december 2011

sne190810

Hende selv  Det er lidt som om fordi staten har givet en lillefinger, så vil hun have hele armen.

Anmeld

21. december 2011

Mamalou

Hvis staten kan betale for operationen, så kan de vel også betale for at få fjernet det overskydende hud? 

Anmeld

21. december 2011

Polkaprik

SussieThyssen skriver:

Kærligst
Sussie

Anmeld

21. december 2011

Mum33

staten skal vel ikke betale for, at nogle kan rende rundt i små sommerjkjoler

Anmeld

21. december 2011

jydeinden

Giraffen skriver:

enig nøjagtig ligesom med bøjler btw - hvor tænderne bliver rettet gratis hvis der er fysisk nødvendighed for det og man selv skal betale hvis det er af kosmetiske årsager

ret skidt eks det med tænderne

for ved mig var det feks rent af kosmetiske årsager at jeg fik rettet mine tænder i sin tid.. at det så var forklædt bag en sygdom som årsag til at jeg fik det gratis er så en anden snak . 

Anmeld

21. december 2011

jydeinden

SussieThyssen skriver:

Det er nu ikke alle, der er skyld i deres overvægt

Men bortset fra det, så er jeg generelt enig med dig, men dog ikke der, hvor den overskydende hud giver hende fysiske gener, som fx svampeangreb.

det er meget sjældent at man få betalt fjernelse af hud igennem staten.. min svigerfar har enormt meget hud på maven som sidder løst ( ikke at jeg har set det) men han kan ikke få det betalt på trods af at det hæmmer ham og han selv har tabt sig enormt på egen hånd

Anmeld

21. december 2011

norenberg

Det skal hun selv syntes jeg....det skal vi andre også....jeg har selv tabt 115 kg i alt og klager ikke over at det offentlige ikke vil betale....de er jo nød til at sige stop et sted og der er jo flere tusinde der er ligeså plaget som hende.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.