Bruger vi for meget i mad penge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2011

Miss T

Personligt ville vi aldrig kunne nøjes med at bruge KUN 1200, Så nej! Det er meget lidt synes jeg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2011

Anonym trådstarter

Frøken J. skriver:

Kan ikke lige overskue at læse 15 sider igennem via mobil så beklages hvis det allerede er gjort. Men kunne du ikke tænke dig at vise en ugentlig madplan og indkøbsliste for det i også spiser til morgenmad og frokost? Vil gerne se præcist hvad i spiser, når i kan gøre det for så lidt :-)

Indkøblisterne er forkellige..vi kan f.eks købe ind i den første uge for 600 kr. og så fordele beløbet over de andre uger..Sommetider bliver beløbet også 1.200 kr +..Budgettet skal ikke være så stramt at indkøbene kun kan holdes på 1.200 kr. hver gang
Morgenmad er det kun mig der spiser, som er enten havregryn, boller eller youghurt. Frokost er der rugbrød.

En madplan kan evt. se således ud:

Mandag: Hotwings m. bagte kartofler og salat
Tirsdag: Spaghetti blandet med kød og krydderier.
Onsdag: Ris m. en sovs lavet af flydende tomat puré, fløde og bacon samt coctail pølser
Torsdag: Æggekage m.Rugbrød
Fredag: Flødekartoffler og krebinetter
Lørdag: Rester
Søndag: Tomatsuppe m. pasta og flutes eller evt. boller i karry

Madplanen afhænger af hvad vi har i skabene/køleskabet/fryseren eller hvad vi køber ind.

Anmeld

19. december 2011

Miss T

Anonym skriver:

Indkøblisterne er forkellige..vi kan f.eks købe ind i den første uge for 600 kr. og så fordele beløbet over de andre uger..Sommetider bliver beløbet også 1.200 kr +..Budgettet skal ikke være så stramt at indkøbene kun kan holdes på 1.200 kr. hver gang
Morgenmad er det kun mig der spiser, som er enten havregryn, boller eller youghurt. Frokost er der rugbrød.

En madplan kan evt. se således ud:

Mandag: Hotwings m. bagte kartofler og salat
Tirsdag: Spaghetti blandet med kød og krydderier.
Onsdag: Ris m. en sovs lavet af flydende tomat puré, fløde og bacon samt coctail pølser
Torsdag: Æggekage m.Rugbrød
Fredag: Flødekartoffler og krebinetter
Lørdag: Rester
Søndag: Tomatsuppe m. pasta og flutes eller evt. boller i karry

Madplanen afhænger af hvad vi har i skabene/køleskabet/fryseren eller hvad vi køber ind.

Vores budget er væsentlig højere, men vi køber også væsentlig mere grønt end jer af alle slags. Så hvis i skulle tilsætte det efterfølgende ville prisen også være noget højere.

Anmeld

19. december 2011

Anonym trådstarter

Miss T skriver:

Vores budget er væsentlig højere, men vi køber også væsentlig mere grønt end jer af alle slags. Så hvis i skulle tilsætte det efterfølgende ville prisen også være noget højere.

Ja, vi er ikke så meget til de grønne ting. Sådan noget som broccoli, selleri og alt dette..

Men ja selvfølgelig ville det stige, hvis vi købte mange grønne ting. Vi er blot mere til frugt i stedet

Anmeld

19. december 2011

Moar2011

Anonym skriver:

Tilbud, planlægning, og så er Tyskland vores bedste ven. Der kan vi godt handle stort ind, og det betaler sig i sidste ende synes vi

ja det gør det nok gid jeg lige kunne lære at være så besparsom

Anmeld

19. december 2011

Benjamins'mor

Nej, det er da super flot i kan klare jer for så lidt alt inkl. og så stadig synes det er passende.

Stort thumbs up til jer.

Anmeld

19. december 2011

Anonym trådstarter

Babyklar skriver:

ja det gør det nok gid jeg lige kunne lære at være så besparsom

, det har også taget noget tid før at jeg har lært det

Anmeld

19. december 2011

Anonym trådstarter

Benjamins'mor skriver:

Nej, det er da super flot i kan klare jer for så lidt alt inkl. og så stadig synes det er passende.

Stort thumbs up til jer.

Mange tak

Anmeld

19. december 2011

morethanperfect

1200 kr. Er det seriøst ? Tror vi bruger over det dobbelte !! 

I er ret seje i mine øjne . Det sådan nogle som jer jeg ser op til  

Anmeld

19. december 2011

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

1200 kr. Er det seriøst ? Tror vi bruger over det dobbelte !! 

I er ret seje i mine øjne . Det sådan nogle som jer jeg ser op til  

Ja det er seriøst .. Nogen gange sker det at det er 1.200 kr + , hvis der lige kommer en månede med gæster til spisning, video aften for venner, eller blot nogen impuls køb..men det skal der også være plads til   . Og mange tak for de søde ord

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.