Bruger vi for meget i mad penge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2011

MorDk

Vi bruger lidt under 28ookr det er mad og husholdningsting som tandpasta, bleer, rengøring, osv. Vi er 2 voksne og 1 barn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2011

trunte24

Giraffen skriver:

er rema-bleerne gode ? for så tror jeg da vi vil prøve dem, det er dejlig nemt når der ligger to rema'er på trøjborg og 200 om måneden er godt nok billigt

Vil bare lige tilføje en lille ting her Jeg synes også rema bleerne er fine, dog synes jeg bleerne fra ALDI er bedre. Men der er jo langt til en ALDI fra Trøjborg. Hvis ikke du finde bleerne fre REMA gode kan du prøve dem fra Løvbjerg, de har vist også deres eget mærke

200 kr er billigt ja. Men det kan du ikke helt regne med. Det kommer an på hvor mange bleer man bruger om dagen jo. 200 bleer om måneden er jo kun 6-7 bleer om dagen. Da min søn var spæd brugte vi nok 15+ bleer om dagen da han bare sked hele tiden Det trappede langsomt ned. Men hvis han er hjemme en held dag nu bruger jeg stadige ca. 8 bleere vil jeg tro. Han har så heller aldig haft problemer med forstoppelse haha. Han er i øvrigt 14 måneder nu.

Bare lige så du er forberedt på at nogle bruger RIGTIG mange bleer

/ Line

Anmeld

20. december 2011

Giraffen

trunte24 skriver:

Vil bare lige tilføje en lille ting her Jeg synes også rema bleerne er fine, dog synes jeg bleerne fra ALDI er bedre. Men der er jo langt til en ALDI fra Trøjborg. Hvis ikke du finde bleerne fre REMA gode kan du prøve dem fra Løvbjerg, de har vist også deres eget mærke

200 kr er billigt ja. Men det kan du ikke helt regne med. Det kommer an på hvor mange bleer man bruger om dagen jo. 200 bleer om måneden er jo kun 6-7 bleer om dagen. Da min søn var spæd brugte vi nok 15+ bleer om dagen da han bare sked hele tiden Det trappede langsomt ned. Men hvis han er hjemme en held dag nu bruger jeg stadige ca. 8 bleere vil jeg tro. Han har så heller aldig haft problemer med forstoppelse haha. Han er i øvrigt 14 måneder nu.

Bare lige så du er forberedt på at nogle bruger RIGTIG mange bleer

/ Line

hehe det er godt at vide

Ja Aldi er lidt længere væk, vi har bil så det er ikke det store problem, det er bare rart nok at ens ble-udbyder er i gå afstand bare sådan for en sikkerheds skyld

vi må prøve os frem men så er det hverfald ikke libero vi prøver først

Anmeld

20. december 2011

CmarianN

Anonym skriver:

Vi er 2 voksne som hver månede bruger penge på mad for cirka 1.200 kr. Selvfølgelig kan man altid trappe budgettet ned engang imellem. Mad penge er inkl. rengøringsmidler, shampoo, toiletpapir, køkkenruller, skyllemiddel,vaskepulver og kattemad.

Synes du at vi bruger for meget på mad eller er det passende? Vi synes selv at det er passende, men vil gerne hører andre meninger..

Til dem der bedre kan lide at trykke i stedet for at skrive, er der lavet en afstemning ovenover

Hvis vi bare kunne holde det nede under 1500 kr. 

Vores er MEGET højere for 2 voksne...

Anmeld

20. december 2011

Misser1989

Overhovedet ikke!! Hold op det er flot i kan klare det for så lidt..

Her hjemme bruger vi ca. 4000 om måneden.. Vi er to + vores søn på 20 mdr. De 4000 er inkl. alt til husholdningen. Mad, bleer, shampoo, bind, toiletpapir, osv. Før vi fik sønnen brugte vi ca. 2000 om måneden..

Anmeld

20. december 2011

Maise

Baagøe skriver:

Som jeg har skrevet til en anden, laver jeg ofte dobbeltportion, da prisen er den samme. Min datter er 2 år og spiser ikke ret meget heller, men vi får varm mad hver dag. Desuden spiser vi hos mine forældre hver søndag.

Ydermere bager vi rigtig meget og sparer en del penge på den vis... Det er faktisk ikke så svært, når man går uden om alle impulskøbene

ok men jeg tænker, vaskepulver, skraldeposer, sutter, bleer, skampoo, opvaskemiddel, creme osv. Det bruger vi nemlig også en penge på. eller er det kun 800-900-, kun på mad i bruger?? Ville bare ikke kunne gøre det så billigt selv pga. af priserne på frugt,grønt, kød og ost. Ikke at vi køber meget økologosk, men alt grønt skal være friske råvarer. Bruger i da meget grønt fra fryseposer??

Anmeld

20. december 2011

>>Carina<<

Jeg handler i gennemsnittet for 500 om ugen og vi er to voksne og tre børn på 2,9&14

Anmeld

20. december 2011

Dustmuz

jeg må nok indrømme at jeg alene spiser for 12-1500kr pr måned hehe..

Min kæreste og jeg bruger ca 3500-4500 pr måned på mad + divs.

men størstedelen af det er faktisk mad..
har lige gjort op for december måned indtil nu.
da har vi brugt ca 3400kr på mad alene, og vi mangler stadig at købe lidt mad..

nogen vil mene det er fråds.. tjoo.. men vi lever skam godt, og går ALDRIG sultne i seng, og man kan næsten til hver en tid, lave hvad man lige lyster.. der er ALTID mad i MIT køkken

og det skal lige sige.. vi er kun 2 voksne

Anmeld

20. december 2011

AdamsMor

Vi bruger MEGET mere!!!

Anmeld

20. december 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Vi er 2 voksne som hver månede bruger penge på mad for cirka 1.200 kr. Selvfølgelig kan man altid trappe budgettet ned engang imellem. Mad penge er inkl. rengøringsmidler, shampoo, toiletpapir, køkkenruller, skyllemiddel,vaskepulver og kattemad.

Synes du at vi bruger for meget på mad eller er det passende? Vi synes selv at det er passende, men vil gerne hører andre meninger..

Til dem der bedre kan lide at trykke i stedet for at skrive, er der lavet en afstemning ovenover

Jeg synes det er meget lavt! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.