Har du tilgivet utroskab?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2011

sarahb

Nej og kommer aldrig til det, om det er upassende snak, kys eller sex.
Så er det ikke noget jeg ville kunne tilgive og leve med.
Det sekundt han har gjort noget upassende med et andet hunkøn hvor hun er mere i tankerne end mig, så har han i den handling valgt mig fra og hende til. Og det finder jeg mig ikke i!!!! Han ved selv at det er forkert. Og vælger at gøre det alligevel, det finder jeg mig ikk i. Og ved med mig selv jeg vil ha det i tankerne hvert sekundt og så ville jeg hellere være fri end at glo på ham mere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2011

Corn

Jeg kunne ikke drømme om at knalde udenom... Det er for lavt.

Og gjorde manden det, så ved han, at det er forbi..

Men kys er noget helt andet, jeg deler gerne ud i festligt lag, men aldrig i det skjulte, og derfor må min mand da også gerne være rundhåndet med kyssetøjet...

For igen, kan det klares offentligt, så er det okay - foregår det i smug, i mørket eller bag lukkede døre, så er forbi...

Anmeld

21. november 2011

lukasmor

kender godt den følelse men uanset hvad så skal ingen mand have lov til at træde på mig på den måde.. aldrig..

samme her! er også ligeglad om det er kysserier eller sågar flirt - ville ikke holdes for nar på den måde

Anmeld

21. november 2011

Zelinasmor

Nej - og jeg kan ikke forholde mig til at nogen kan tilgive det. Om man har børn eller ej.

Hvis man kan finde på at være utro, så elsker man ikke sin kæreste nok. Det er min mening.

Anmeld

21. november 2011

Hasselnødden

Nej har ikke tilgivet utroskab. (Og min nuværende mand har aldrig været ved siden af, så der har ikke været behov for at overveje det)

Anmeld

21. november 2011

Anonym

Min kæreste var mig utro 2 gange indenfor en uge, med samme pige (kyssede og sov med hende - og har senere fundet ud af at han virkelig gerne ville have sex med hende, men hun ville ikke)!!
Og han sagde til hende han var single (en han bollede rundt med INDEN vi begyndte sammen).

Har ikke tilgivet det, for det kan det aldrig - men prøver at se om jeg kan leve med det. Men nogen dage er sværere end andre mht. tanken om det

Ja jeg kunne vælge at skride - og har jeg egentlig også en masse grunde til at jeg burde. Men har valgt at han har fået den absolutte LAST CHANCE!!!

Anmeld

21. november 2011

jydeinden

nej min kæreste har aldrig været mig utro.. han kender spillereglerne, opdager jeg eller får jeg mistanke om utroskab så undersøger jeg det formenligt, men viser det sig at min mistanke er sand så er det ud af vagten.. jeg kunne ALDRIG leve med en mand jeg ikke stoler på, ej heller med en mand som jeg kun stoler på 100% når jeg tjekker hans profiler mv ( hvilket jeg aldrig har gjort).. i mit hoved er det nemlig ikke et forhold der bygger på tillid i såfald.

Anmeld

21. november 2011

Anonym

Ja, det har jeg. I allerhøjeste grad. Jeg var sammen med en fyr fra jeg var 14 til 17.
Han var mig utro... OVER 100 gange.. Både fysisk men også på sms og computer - Med flere af mine veninder, bekendte og tilfældige på nettet (som han skrev med, cammede med og fik tilsendt trusser) sådan nogle ting.. Det stod på i 4 år - Det har ødelagt mig fuldstændig. Jeg blev ved med at tilgive, jeg var afhængig af hans "kærlighed" som jeg kæmpede for hver dag.. Det blev min idenditet. Når han så endelig ville have sex med mig - Var det voldsomt og ubehageligt.. Med ord som luder, so, luderfisse osv.. Jeg led af voldsom depression og angst men kunne ikke selv se sammenhængen. Jeg var så blind.. Men heldigvis dumpede der en mand ned fra himlen som bare VILLE have mig. og det fik han - han fik mig ud af forholdet til min x. Vi er stadigvæk sammen.
Jeg troede at det faktum at han forsvandt ud af mit liv ville betyde en ende på depression og angst.. Men nej - Jeg har fået stillet diagnosen Post Traumatisk Stress Syndrom - På baggrund af de ting han udsatte mig for.
Jeg håber ALDRIG der er nogen der skal opleve hvad jeg har gået igennem og stadigvæk gør.. Det er snart 2 år siden jeg gik fra ham men jeg er stadigvæk sygemeldt!
Så tøser, 1 gang utroskab er 1 ting.. Men hvis det sker mere end en gang, så PAS FANDENS GODT PÅ JER SELV.. !!!!!!

Anmeld

21. november 2011

Ellingsen

Jeg har en gang prøvet på at tilgive utroskab, men fandt rimelig hurtigt ud af at det kunne jeg bare ikke. Kunne simpelthen ikke genvinde tilliden.

Så skulle min mand finde på at være sammen med en anden, så ved han også at han ikke har mig at komme hjem til.

Anmeld

22. november 2011

nathja

Lukasmor skriver:

samme her! er også ligeglad om det er kysserier eller sågar flirt - ville ikke holdes for nar på den måde

nemlig... har ikke noget tilovers for folk der gør den slags..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.