Anonym skriver:
Har din mand/kæreste været dig utro og har du valgt at tilgive det? I så fald, hvordan?
Jeg har tilgivet min kærestes utroskab. Han var mig utro i den første periode vi var sammen med den samme pige. Jeg husker det som den mest forfærdelige tid nogensinde efter jeg fandt ud af det. Jeg valgte at møde pigen og finde ud af hvem hun var.
Jeg gik fra min kæreste da jeg fandt ud af det, men gik tilbage 14 dage efter og besluttede mig for at give ham en chance. Jeg kunne mærke at jeg ikke kunne give slip på ham uden at have prøvet at få det til at fungere, har aldrig elsket en person som ham. Han fik dog af vide at jeg ville være super paranoid lige så længe det krævede. Jeg skulle vide hvor han var 24/7, tjekke hans telefon, computer og alt - hvis det passede mig. Det tog rigtig lang tid at genopbygge tilliden, men han accepterede ventetiden og kæmpede virkelig for at få tilliden tilbage.
Idag er det 6 år siden, har aldrig været gladere for mit valg og vi har haft det fantastisk sammen lige siden. Som jeg ser det tog vi den svære periode først i vores forhold og det har gjort vi er kommet igennem alt sammen.
Håber du gør hvad du føler mest for indeni.
Anmeld