Har du tilgivet utroskab?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2011

nathja

Anonym skriver:

Jeg er helt enig, selv kysseri er slemt nok.  Min kæreste skulle ikke engang nå at røre en andens læber før jeg var skredet, fuld eller ej, er man sammen så er man sammen.

nemlig der er ingen undskyldninger i mit hoved der på nogen måde kan retfærdiggøre at man laver noget med en anden når man har en hjemme..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Har din mand/kæreste været dig utro og har du valgt at tilgive det? I så fald, hvordan?

Tilgivet ja, men har forladt ham..så enkelt er det.

Det kommer jo også meget an på hvad man betegner som utroskab.
Jeg fortolker det som lovens bogstav, nemlig sexuelt forhold til en anden.
Og det vil jeg ganske enkelt ikke tolerere.

Jeg ser sådan på det, at har en mand ikke nok i mig, så er det bedre vi går hver til sit, og han finder en anden, så er der ingen grund til at gå og spilde hinandens liv.

Kærligst
Sussie

Anmeld

21. november 2011

Anonym

Min eks var mig utro 13 gange.... Og den ene gang hjemme i mine forældres campingvogn i deres indkørsel, mens jeg lagde hjemme i vores fælles lejlighed og sov og ventede på han kom hjem fra byen.... Jeg tilgav ham gang på gang på gang på gang..... Så begyndte der er komme vold i vores forhold, og efter  7 år skred jeg med prof hjælp efter et selvmordsforsøg......

Idag 7 år efter er jeg stadig meget mærket af alt det der skete dengang og faktisk mest af utroskaben, og jeg har rigtig rigtig svært ved at stole på mænd, så jeg er meget mistroisk og jaloux når det gælder min mand....

Heldigvis har jeg arbejdet så meget med mig selv og jeg har 3 dejlige børn som holder mig stærk, så var min mand mig utro nu ville han ryge ud, og det ville ikke være nogen vej tilbage for ham. I min verden hedder det EN GANG UTRO, ALTID UTRO!!! Selvom jeg godt ved man ikke kan skære alle over en kam, men sådan er det herhjemme....

Kram

Anmeld

21. november 2011

Sofiedk

Anonym skriver:

Har din mand/kæreste været dig utro og har du valgt at tilgive det? I så fald, hvordan?

Jeg har tilgivet min kærestes utroskab. Han var mig utro i den første periode vi var sammen med den samme pige. Jeg husker det som den mest forfærdelige tid nogensinde efter jeg fandt ud af det. Jeg valgte at møde pigen og finde ud af hvem hun var.

Jeg gik fra min kæreste da jeg fandt ud af det, men gik tilbage 14 dage efter og besluttede mig for at give ham en chance. Jeg kunne mærke at jeg ikke kunne give slip på ham uden at have prøvet at få det til at fungere, har aldrig elsket en person som ham. Han fik dog af vide at jeg ville være super paranoid lige så længe det krævede. Jeg skulle vide hvor han var 24/7, tjekke hans telefon, computer og alt - hvis det passede mig. Det tog rigtig lang tid at genopbygge tilliden, men han accepterede ventetiden og kæmpede virkelig for at få tilliden tilbage.

Idag er det 6 år siden, har aldrig været gladere for mit valg og vi har haft det fantastisk sammen lige siden. Som jeg ser det tog vi den svære periode først i vores forhold og det har gjort vi er kommet igennem alt sammen.

Håber du gør hvad du føler mest for indeni.

Anmeld

21. november 2011

GønskE

Marts<3 skriver:

Undskyld jeg spørger. Men er det et problem at din kæreste onanere, siden han lyver om det?

Jeg kan SLET ikke se sammenligningen mellem onani og utroskab.

Jeg stiller IKKE dette spørgsmål for at nedgøre dig. Men vil gerne forstå hvordan du sammensætter de to ting.

Nu kunne det være der lå mere i det....

Men nej, havde jeg ikke, han har gjort at jeg fik/har.. fordi han fik en afhængighed til det, og ikke så et øje til mig.. Og spurgte jeg om han havde gjort det sagde han nej, - OgSÅ SELVOM det ligesom var ok med mig, at han gjorde det en gang imellem.. Men alligevel løj han, og jeg skulle selv alle gangene findesyd af det.. Og selvom jeg stod med bevis på det, så løj han stadig.. Men indrømmede det til sidst, såselvfølgelig synes jeg ikke om det, når det har stået sådan på! Og det har den sammenhæng, at kan han lyve om det, trods jeg har bevis på det, så ville han sjovt nok også om utroskab.. 

Anmeld

21. november 2011

SjeBets

jeg sagde jeg tilgav ham, men det gjorde jeg jo ikke, jeg mistede alt tillid til ham og alt min egen selvtillid, manden gjorde det så også gentagende gange og bor nu i dag med den sidset i rækken. 

Hvis min nuværende gjordet det, så ville jeg ikke engang lade som om jeg tilgav det, så var det ud.... det er for ødelæggende i mit indre

Anmeld

21. november 2011

Anonym

BigBabyWish skriver:

Ja, jeg har før valgt at tilgive utroskab.

Min eks kæreste var mig utro ikke blot én gang men flere gange.

Jeg tilgav ham hver gang da jeg konstant håbede at tingene ville ændre sig, hvilket det på ingen måde gjorde.

Jeg gik fra ham efter 3 år da jeg tilsidst ingen følelser havde tilovers for ham overhovedet, andet end mistillid.

Man skulle tro vi havde været kæreste med den samme mand.

Jeg var sammen med en fyr, fra jeg var 15, til jeg var 18 .. Af hvad jeg ved, var han mig utro 11 gange - De 11 gange tilgav jeg, fordi han gang på gang lovede guld og grønne skove.

Jeg endte med, selv at kysse med en anden, og dagen efter gik jeg fra min kæreste. Både grundet min egen dårlige samvittighed, men også pga. min kærestes opførsel. Det var ikke kun utroskab, men også psykisk og fysisk vold..

Jeg var valgt at være anonym, da jeg ikke vil hænge nogen ud.

Anmeld

21. november 2011

Anonym

Min kæreste har aldrig været mig utro, men han har tilgivet mig for at have kysset med en anden.

Jeg elsker ham så højt for at have tilgivet mig, for jeg har på ingen måde i sinde at gøre det igen. Jeg fortryder det inderligt og bliver ked af det hver gang jeg tænker på hvor meget jeg sårede ham.

Så, hvis min kæreste var mig utro tror jeg godt jeg kunne tilgive ham. Hvis det kun sker den ene gang, og jeg kan se han er ked af det. For han kunne se på mig, hvor ked af det jeg var og tilgav mig. 

Anmeld

21. november 2011

chael

Anonym skriver:

Nej, han har ikke været utro.

Men når man har 3 børn, så tror jeg godt at jeg kunne blive hos ham. Ved ikke med tilgivelse, da jeg ikke har prøvet det. Men jeg er sikker på, jeg ville have meget svært ved det.

*Camilla

Anmeld

21. november 2011

baby012

har tilgivet utroskab to gange med to forskellige fyre.. 

de gjorde det derefter igen, og så var det bare slut.. så gør de det en gang, ja så gør de det jo nok igen hvis de tror de kan slippe afsted med det  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.