Har du tilgivet utroskab?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2011

Anonym trådstarter

BigBabyWish skriver:

Det var også det aller sværeste, netop at komme videre. som du selv skriver, så var min hjerne også fuldkommen skør af at tænke på de to sammen og jeg kunne få det virkelig elendigt mentalt bare ved tanken kan jeg huske. det var virkelig et helvede og det skabte en hel del jalousi fra min side af, da jeg (klart nok) på ingen måde stolede på ham.

hvorfor jeg holdte ud og tilgav så mange gange, hmm ja det spørger jeg også mig selv om den dag i dag.

Jeg har sagt at jeg synes vi skal ligge det bag os, men kan mærke at jeg har meget svært ved det. Ser hele tiden for mig, at han tager hans tøj af hos hende, er oppe i hende, kysser hende - ad føj fy for satan tænker jeg bare!!!! Hvordan kunne han???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2011

nathja

nej aldrig og kommer heller ikke til det hvis min mand er mig utro bliver han drønet ud, uanset hvordan og hvorledes, om det så bare er kysseri så ryger han..

Anmeld

21. november 2011

Filippa & Liva

Anonym skriver:

Jeg har sagt at jeg synes vi skal ligge det bag os, men kan mærke at jeg har meget svært ved det. Ser hele tiden for mig, at han tager hans tøj af hos hende, er oppe i hende, kysser hende - ad føj fy for satan tænker jeg bare!!!! Hvordan kunne han???

puha, jeg kan fuldt ud forstå dig.

det er bare IKKE rart og kan virkelig påvirke en langt mere end man måske umiddelbart tror.

mit bedste råd til dig er virkelig at lytte til dig selv og mærke efter:

KAN jeg virkelig tilgive 100%? VIL han være mig tro fremover?

sender dig et stort kram.

jeg ved hvor ondt det kan gøre.

Anmeld

21. november 2011

Anonym trådstarter

nathja skriver:

nej aldrig og kommer heller ikke til det hvis min mand er mig utro bliver han drønet ud, uanset hvordan og hvorledes, om det så bare er kysseri så ryger han..

Tja den holdning har jeg nu også altid haft. Men har aldrig elsket et andet menneske så højt som jeg elsker min kæreste og kan bare IKKE undvære ham. Det er frygteligt.

Anmeld

21. november 2011

nathja

Anonym skriver:

Tja den holdning har jeg nu også altid haft. Men har aldrig elsket et andet menneske så højt som jeg elsker min kæreste og kan bare IKKE undvære ham. Det er frygteligt.

kender godt den følelse men uanset hvad så skal ingen mand have lov til at træde på mig på den måde.. aldrig..

Anmeld

21. november 2011

hoejlund

Profilbillede for hoejlund
Anonym skriver:

Har din mand/kæreste været dig utro og har du valgt at tilgive det? I så fald, hvordan?

Jeg har tilgivet min kæreste, da han var mig utro, da jeg stod og var gravid på det tidspunkt med vores søn.
Det har været rigtig svært og komme til at stole på ham igen, men det har hjulpet at vi har snakket om det og han ikke længere tager i byen får at feste uden mig.

Anmeld

21. november 2011

Anonym trådstarter

hoejlund skriver:

Jeg har tilgivet min kæreste, da han var mig utro, da jeg stod og var gravid på det tidspunkt med vores søn.
Det har været rigtig svært og komme til at stole på ham igen, men det har hjulpet at vi har snakket om det og han ikke længere tager i byen får at feste uden mig.

Hvordan eller hvad snakkede I om? Det han havde lavet, eller jeres følelser for hinanden?

Anmeld

21. november 2011

Anonym

Min kæreste har aldrig været mig utro eller omvendt. Ved han ville udstråle det eller krybe til korset med det samme, hvis det var sket.

Jeg ville aldrig kunne komme over mistilliden, men ville nok godt kune tilgive ham som menneske - måske... Det afhænger meget af om det var et fuldemandskys i byen eller en langvarende overlagt seksuel affære. Det ville jeg aldrig kunne tilgive, da jeg mener det er direkte ondt at holde et andet menneske for nar på den måde!

Men jeg synes klart der er forskel på det, og så hvis ens kæreste har kysset en i fuldskab og selv kommer hjem og fortæller det. Men åh hvor ville jeg blive ulykkelig uanset hvad, for jeg har også den følelse af ikke at kunne leve uden ham! Vi sidder sammen ved hoften, som min veninde siger

Anmeld

21. november 2011

1012lmp

Min x mand og far til børnene var mig utro med min bedste veninde... Jeg tilgav ham ikke og derfor x!

Anmeld

21. november 2011

hoejlund

Profilbillede for hoejlund
Anonym skriver:

Hvordan eller hvad snakkede I om? Det han havde lavet, eller jeres følelser for hinanden?

vi snakkede om hvad han havde lavet og hvorfor han havde gjort osm han nu havde gjort.

Vi havde begge stadig følelser for hinanden, men jeg gav ham ikke så meget opmærksomhed, som han havde brug for og derfor skete det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.