Har du tilgivet utroskab?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.420 visninger
66 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. november 2011

Anonym trådstarter

Har din mand/kæreste været dig utro og har du valgt at tilgive det? I så fald, hvordan?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2011

Filippa & Liva

Ja, jeg har før valgt at tilgive utroskab.

Min eks kæreste var mig utro ikke blot én gang men flere gange.

Jeg tilgav ham hver gang da jeg konstant håbede at tingene ville ændre sig, hvilket det på ingen måde gjorde.

Jeg gik fra ham efter 3 år da jeg tilsidst ingen følelser havde tilovers for ham overhovedet, andet end mistillid.

Anmeld

21. november 2011

Benjamins'mor

Jeg har tilgivet min kæreste for utroskab 2 gange, men det har været sådan noget fuldemandskys med en anden tøs.

Anmeld

21. november 2011

Benjamins'mor

Hov, det skal lige siges det ikke var samme pige begge gange.

Anmeld

21. november 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

Har din mand/kæreste været dig utro og har du valgt at tilgive det? I så fald, hvordan?

Ja det har jeg .. Han kyssede med en anden til en fest ..

Og har tilgivet , og det er glemt for længst .

Jeg stoler nu 100 % på ham igen , og jeg ved at hvis han havde lyst til at være sammen med andre ville han gå fra mig . Og det har han ikke

Anmeld

21. november 2011

Anonym trådstarter

BigBabyWish skriver:

Ja, jeg har før valgt at tilgive utroskab.

Min eks kæreste var mig utro ikke blot én gang men flere gange.

Jeg tilgav ham hver gang da jeg konstant håbede at tingene ville ændre sig, hvilket det på ingen måde gjorde.

Jeg gik fra ham efter 3 år da jeg tilsidst ingen følelser havde tilovers for ham overhovedet, andet end mistillid.

puuuha det lyder som en hård omgang. Men hvordan kom du videre efter første gang han var utro? Lod du bare være med at tænke på hvad han havde gjort?

jeg tænker konstant på de to sammen. Forestiller mig hvordan de har ligget, taget tøjet af ect. Er ved at blive sindsyg.

Anmeld

21. november 2011

Nolle

Min kæreste var mig "utro" 4 uger efter vi begyndt at komme sammen, med min dagværene bedste veninde - og jeg besluttet mig  og tilgive dem begge to , men min veninde har jeg ikke sankket med siden fordi hun synes det var latterliget jeg sagde de ikke måtte være sammen uden jeg var der.. 

Men ja jeg tilgav ham, men jeg har det stadig i hovdet nogengange ..

Anmeld

21. november 2011

Benjamins'mor

Hov, glemte en ting mere.

Hvis min kæreste NOGENSINDE gik i seng med en anden, så ved han hvor døren er. Jeg kan ikke acceptere eller tilgive hvis min kæreste har haft sex med en anden.

Anmeld

21. november 2011

Filippa & Liva

Anonym skriver:

puuuha det lyder som en hård omgang. Men hvordan kom du videre efter første gang han var utro? Lod du bare være med at tænke på hvad han havde gjort?

jeg tænker konstant på de to sammen. Forestiller mig hvordan de har ligget, taget tøjet af ect. Er ved at blive sindsyg.

Det var også det aller sværeste, netop at komme videre. som du selv skriver, så var min hjerne også fuldkommen skør af at tænke på de to sammen og jeg kunne få det virkelig elendigt mentalt bare ved tanken kan jeg huske. det var virkelig et helvede og det skabte en hel del jalousi fra min side af, da jeg (klart nok) på ingen måde stolede på ham.

hvorfor jeg holdte ud og tilgav så mange gange, hmm ja det spørger jeg også mig selv om den dag i dag.

Anmeld

21. november 2011

Anonym

Jeg har tilgivet at min kæreste har rendt til ludere op til flere gange  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.