Anonym skriver:
Ja og det gik helt galt, min daværende forlovede ville ikke have sex med mig.. Og jeg havde en klar fornemmelse af der var en anden, det viste sig at han havde sex med sin kammerat, ja du læser rigtigt... MED EN MAND... Han lovede bod og bedring, det var jo bare noget han skulle prøve. Men det skete igen.. Og herefter gik det hårdt ned af bakke, for i hans kultur er det at være sammen med en af samme køn ikke en mulighed.. Han er muslim... Herefter blev det værre og værre, han nedværdigede mig og brugte min barndom som incest offer som våben imod mig og gjorde mig den skyldige i min fars misbrugl.. At jeg var så krævende seksuelt at jeg end ikke fom lille 6årig pige forførte min far.... Få måneder senere stoppede jeg forholdet og det endte med forfølgelse og dødstrusler fra hans side...
Jeg fortrydder ikke jeg var sammen med ham og heller ikke at jeg tilgav ham, for så havde jeg ikke haft min skønne danske mand idag.. Og jeg har lært 2 ting af mit forhenværende forhold:
1. At jeg kan tilgive utroskab en gang.. For vi kan alle fejle, men 2 gange er en vane..
2. At uanset hvor mit forhold nu ender, vil mit liv altid blive med en dansk mand. Ikke at jeg er rasist el. har noget imod andre blandede par, min mor er selv gift med en skøn mand fra Srilanka sort som kul
.. Men fordi jeg efter næsten 9år med en mand fra et andet land ved at der er en ekstra dimension og forskelle der gør det endnu sværere.. Og jeg orker det ikke igen, et forhold med en fra min egen kultur er rigeligt arbejde..
Hvis min nuværende mand var mig utro, ville jeg klart tilgive ham. Men kun en gang og han får aldrig at vide at jeg tænker sådan.. Vil ikke friste ham med et frikort på forhånd.. Jeg ville være sindsygt såret og jaloux og han måtte bare tage det med.. For når man fejler har det en konsekvens og tillid er noget man skal fortjene.
Jeg håber i får det løst, men husk en gang er en fejl.. Mere end det er en vane og tro mig jeg ved det.. Dette er ikke den eneste gang jeg har prøvet det, har desværre haft flere partnere, der var utro.. De valgte dog kvinder..