Har du tilgivet utroskab?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2011

Anonym

Ja mange gange , og alle gangene har han været sammen med piger på 15-16 år... Jeg har endelig fået nok selv, efter 2½ år og jeg flytter med vores fælles barn i næste månede  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2011

Anonym

Argh, sikke et chok?!?

Hvordan reagerede de, da de så dig?

Chok for jeg blev tosset..

Anmeld

24. januar 2012

Anonym trådstarter

Vores Mini skriver:

Jeg har tilgivet min kærestes utroskab. Han var mig utro i den første periode vi var sammen med den samme pige. Jeg husker det som den mest forfærdelige tid nogensinde efter jeg fandt ud af det. Jeg valgte at møde pigen og finde ud af hvem hun var.

Jeg gik fra min kæreste da jeg fandt ud af det, men gik tilbage 14 dage efter og besluttede mig for at give ham en chance. Jeg kunne mærke at jeg ikke kunne give slip på ham uden at have prøvet at få det til at fungere, har aldrig elsket en person som ham. Han fik dog af vide at jeg ville være super paranoid lige så længe det krævede. Jeg skulle vide hvor han var 24/7, tjekke hans telefon, computer og alt - hvis det passede mig. Det tog rigtig lang tid at genopbygge tilliden, men han accepterede ventetiden og kæmpede virkelig for at få tilliden tilbage.

Idag er det 6 år siden, har aldrig været gladere for mit valg og vi har haft det fantastisk sammen lige siden. Som jeg ser det tog vi den svære periode først i vores forhold og det har gjort vi er kommet igennem alt sammen.

Håber du gør hvad du føler mest for indeni.

Hvordan var det for dig at møde hende han havde været sammen med? Hjalp det dig videre? Min historie lyder rigtig meget som din nemlig.

Anmeld

24. januar 2012

Corn

Hvis min mand sexede med en anden, uden min aproval, så var det slut...

Og det ved han...

Anmeld

24. januar 2012

Anonym

Jeg vil ALDRIG tilgive utroskab.. Om det så er fuldmandskys, fuldmandssex eller "bare" sex.. ALDRIG..

Anmeld

24. januar 2012

FrkZier

min nuværende kæreste har aldrig været mig utro, men før ham har alle mine tidligere kærester været mig utro, har først fundet ud af det efterfølgende - og har ikke engang der kunne tilgive det, jeg har stadig et inderligt had til min ekskæreste der var sammen med en af mine aller bedsteveninder..

hvis min kæreste var mig utro, ville han ryge ud MED DET SAMME, og jeg ville aldrig kunne drømme om at tilgive ham, uanset hvor glad jeg er for ham nu.. han ved godt hvordan jeg har det med utroskab, og har sagt til ham at hvis han nogensinde er mig utro så kasterere jeg ham med mine bare næver!! - jeg ser ikke forskel på om det er sex, kys eller dirtytalk, det er alt sammen 120% uacceptabelt i min verden!

jeg for helt ondt i hjertet bare af at tænke på hvis han var sammen med en anden!

Anmeld

24. januar 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg vil ALDRIG tilgive utroskab.. Om det så er fuldmandskys, fuldmandssex eller "bare" sex.. ALDRIG..

Nej men det har jeg så valgt at gøre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.