Anonym skriver:
Igen, havde det været en butik, havde jeg jo fået pengene tilsøge så jeg forstår slet ikke at der skal fokuseres så meget på de 14 dage når det er en fejl fra sælgers side her er tale om og jeg i øvrigt har overholdt reklamationsfristen.
Der må jeg så korrigere, for det er ikke alle butikker
Ved jeg nemlig af erfaring... havde fået en bluse der var for lille til min søn i gave og der var ikke byttemærke på så fik bonen... men da det var over 14 dage før fødselsdagen blev holdt at de havde købt gaven, ville butikken ikke tage retur eller bytte til anden str.
Og så lige hvis du læser mit første indlæg igen forholder jeg mig ikke til hvorvidt du var indenfor de 14dage, men udtrykker blot at jeg ikke mener at temperaturen har betydning for hvorvidt man lige kan prøve en hue eller andet på sit barn
Jeg er nemlig én af dem der godt kan lide at have vinteroutfittet i hus i god tid
så hvis jeg skulle vente på at det blev koldt før de fik lov at prøve syntes jeg nu nok jeg hurtigt kunne komme til at stå med håret i postkassen
Men har efterfølgende fået læst mig til at du har fået pengene retur fra sælger, hvilket jeg syntes er super
så vil lade den ligge der.
Qnuz
Anmeld