Hvem har ret i denne dialog?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2011

Muffinmus

Der er 14 dages returret, lægger man en vare væk i 14 dage uden først at afprøve den synes jeg helt og aldeles man selv er skyld i at sælger brokker sig over ens henvendelse.

Jeg afprøver da naturligvis ALLE mine vare købt på TS også dem der er "eget design". Passer det ikek vil jeg reklamere samme dage eller dagen efter så der er mulighed forat benytte de 14 dages fortrydelseret man som kunde generelt har når man køber..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2011

Ansemusen

Hvis du klagede på 14. dagen, så burde returretten jo gælde. Og har sælger ud fra mål vurderet, at din søn skulle have en hue, som er meget større, må det være sælgers ansvar at tage varen tilbage.
Og er de 14 dage overskredet, har du ikke retten på din side, MEN jeg synes det er almindelig god service fra en sælgers side ikke at være SÅ pernitten.

Jeg synes tonen generelt var grov fra begges side. Men i det, at kunden 'altid' har ret, synes jeg ikke sælger var helt sit ansvar bevidst...

Men nu endte alt jo godt - hallejuja

Anmeld

19. november 2011

Sildefisk

Ansemusen skriver:

Hvis du klagede på 14. dagen, så burde returretten jo gælde. Og har sælger ud fra mål vurderet, at din søn skulle have en hue, som er meget større, må det være sælgers ansvar at tage varen tilbage.
Og er de 14 dage overskredet, har du ikke retten på din side, MEN jeg synes det er almindelig god service fra en sælgers side ikke at være SÅ pernitten.

Jeg synes tonen generelt var grov fra begges side. Men i det, at kunden 'altid' har ret, synes jeg ikke sælger var helt sit ansvar bevidst...

Anmeld

19. november 2011

Muhmi

Ansemusen skriver:

Anmeld

19. november 2011

Anonym trådstarter

Ansemusen skriver:

Lige præcis det jeg lige ville prøve at komme frem til

Sælger har taget ansvaret på sig.

Jeg forstår ikke hvorfor denne tråd skal handle om, hvorfor jeg først prøvede den på mit barn på 14. dagen, det er vel underordnet så længe jeg overholdte fristen???

Anmeld

19. november 2011

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

Der er 14 dages returret, lægger man en vare væk i 14 dage uden først at afprøve den synes jeg helt og aldeles man selv er skyld i at sælger brokker sig over ens henvendelse.

Jeg afprøver da naturligvis ALLE mine vare købt på TS også dem der er "eget design". Passer det ikek vil jeg reklamere samme dage eller dagen efter så der er mulighed forat benytte de 14 dages fortrydelseret man som kunde generelt har når man køber..

Jamen det er da fuldstændig underordnet om jeg klager på 2. eller 14. dagen så længe jeg overholder fristen??

Endnu en gang, så tænkte jeg ikke videre over det da jeg regnede med at den passede.

Havde jeg klaget 1 måned eller ½ år efter, ville det jo være noget helt andet.

Anmeld

19. november 2011

Anonym trådstarter

Nadia&Daniel skriver:

Tja, om det er for varmt eller ej, din guldklump havde nok ikke lidt overlast, bare lige ved at prøve den..

Nej men det gjorde han ikke og jeg klagede på 14. dagen som jeg var helt berettiget til.

Anmeld

19. november 2011

Anonym trådstarter

sne190810 skriver:

Jeg mener sælger har ret.

.. Og jeg kan godt forstå sælger til sidst bare "giver efter" og giver penge retur. Jeg gad heller ikke bruge min tid på at have en diaolog med en som køber, hvis det foregik sådan.

God vind!

Hvis hvad foregik hvordan?

Jeg skriver jo venligt at den er for stor og sælger bliver ved med at spise sig af med "Vi har kun tilfredse kunder" -Er der så noget at sige til at jeg kalder dennes service for dårlig?

Jeg kan faktisk ikke rigtig se hvordan jeg ellers skulle skrive tingene, jeg sviner jo som skrevet hverken sælgeren eller dennes ting til, jeg skriver blot at huen er ubrugelig fordi sælgeren har sendt en der er alt for stor.

Hvis nogen er urimelig i dette, må det da være sælgeren fordi hun bare pure nægter at hun har taget fejl og sendt mig noget forkert. Hun har kigget på barnets alder og ikke på hvilken størrelse hue barnet skulle have.

Anmeld

19. november 2011

Anonym trådstarter

Sujan skriver:

Synes som de fleste andre at sælger har ret.

og forstår ikke helt hvorfor du opretter en tråd hvis du ikke vil have ændres mening?

Jeg har ikke sagt at jeg ikke vil have andres mening men jeg har vel lov til at argumentere for min ret?

Anmeld

19. november 2011

chael

Jeg syntes sælger er rigtig på den. Så må man lade være med at købe over nettet.

*Camilla

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.