Hvem har ret i denne dialog?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2011

Anonym trådstarter

Honey<3 skriver:

Jeg forstår vitterligt ikke hvorfor du virker sur når folk tager sælger's side??

Nu er hun gået med til at give dig de penge tilbage, så hvorfor ikke bare lukke tråden herfra??

Jeg er bestemt heller ikke sur, jeg skriver blot at jeg ikke synes det er god service og at sælger aldrig var gået med til det hvis jeg ikke havde taget den igennem trendsales.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2011

Anonym trådstarter

Tråden må meget gerne lukkes!!!

Anmeld

19. november 2011

Darling<3

Anonym skriver:

Jeg er bestemt heller ikke sur, jeg skriver blot at jeg ikke synes det er god service og at sælger aldrig var gået med til det hvis jeg ikke havde taget den igennem trendsales.

Du virker da langt fra tilfreds når pigerne herinde skriver at de holder med sælger, så forsvare du straks , det ene og andet..

DU har jo selv valgt at smide tråden op herinde, så må man også tage med at det ikke altid er at folk er enige

Anmeld

19. november 2011

Darling<3

Anonym skriver:

Tråden må meget gerne lukkes!!!

Det skal du skrive til en fra staff

Anmeld

19. november 2011

Meliora

Mor og meget mere skriver:

Jeg er 100 procent på sælgers side og forstår slet ikke køber - hvem lægger en vare væk i 14 dage for først derefter at se på den og gøre et kæmpenummer ud af, at den ikke er som forventet?

HELT enig med dig! Man prøver sgu varer købt onlinne, så snart man får dem ind af døren, så man kan returnere inden for 14 dage. I det her tilfælde er der tale om en specialfremstillet vare, og der er det altså købers eget ansvar at løbe den risiko.

Ifølge forbrugerombudsmanden kan man ikke forvente at der er returret på specialfremstillede varer, med mindre kvaliteten ikke svarer til det lovede. 

Anmeld

19. november 2011

Anonym trådstarter

Honey<3 skriver:

Du virker da langt fra tilfreds når pigerne herinde skriver at de holder med sælger, så forsvare du straks , det ene og andet..

DU har jo selv valgt at smide tråden op herinde, så må man også tage med at det ikke altid er at folk er enige

Ja men jeg har vel ret til at forsvare mig?

Jeg kan sagtens se at det er længe at vente 14 dage med at klage men jeg overholdt fristen OG det der er sagens kerne, er at sælger har solgt mig en for stor hue selvom hib havde fået mål. Hunagil udfra mit barns alder og ikke hans hovedmål.

Anmeld

19. november 2011

Anonym trådstarter

FruRafn skriver:

HELT enig med dig! Man prøver sgu varer købt onlinne, så snart man får dem ind af døren, så man kan returnere inden for 14 dage. I det her tilfælde er der tale om en specialfremstillet vare, og der er det altså købers eget ansvar at løbe den risiko.

Ifølge forbrugerombudsmanden kan man ikke forvente at der er returret på specialfremstillede varer, med mindre kvaliteten ikke svarer til det lovede. 

Og den svarede netop ikke til det lovede da den var for stor. 

Igen så handler dette ikke om de 14 dage som jeg i øvrigt HAR overholdt!

Anmeld

19. november 2011

DreamChild

Jeg kom til at tænke på... Hvad nu hvis huen var købt som en gave. farven på hue står ingen steder at den er en special farve, men gave skal først gives lige inden de 14 dages returret....

Burde de så ikke bytte??? For huen er alt for stor....

Altså det vil jeg jo mene

Anmeld

19. november 2011

kirsti

Anonym skriver:

Og det synes jeg så ikke, fejlen er jo fra sælgerens side da denne har solgt mig noget forkert.

Du spørger os hvem vi synes har ret og når vi så svarer sælger får vi af vide at det ikke passer men at sælger har fejlen. Hvis vi ik kan svare hvad vi synes hvorfor så spørge

Anmeld

19. november 2011

butterflyPhoto

Anonym skriver:

Jamen jeg kan da godt afsløre at jeg er køber.

Det gjorde jeg, fordi det ikke var koldt nok til at tage den i brug da vi fik den og fordi jeg stolede på at sælger havde styr på hvilken størrelse vi skulle have.

Jeg kontakter sælger efter 14 dage og derved er det inden for returretten.

Jeg gør naturligvis "et nummer ud af det" da det er en hue til 200 kr og jeg ikke blot kan smide pengen ud af vinduet på den måde. Havde det været en butik, havde jeg jo fået pengene tilbage uden vrøvl.

Endnu en gang er huen ikke specialsyet, det er en standardstørrelse.

Vil blot informere dig om at du som privat købet af privat forhandler, ikke har 14 dages returret i henhold til købeloven.

Blot til info.

Må også indrømme at jeg er på sælgers side. Men tag den med TS og få den afklaret én gang for alle.

Hilsen Christina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.