Hvem har ret i denne dialog?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2011

Anonym trådstarter

Toshiba skriver:

da ikke når der er OPLYST hvilke str. huerne laves i... køber tager mål og lader SELV sælger vurdere hvad der vil passe.. DET kan sælger da ikke bøde for

Hvorfor kan sælger ikke bøde for det?

Det er da sælger der ikke har styr på sine størrelser når huen er SÅ meget for stor at selv en 7årig svømmer i den.

Sælger skal jo heller bøde, det er mig der kommer til at miste 75 kr i forsendelse og returomkostninger.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2011

Toshiba

Anonym skriver:

Præcis, tak fordi du kan se det fra min side

Jeg er normalt ikke emsig og har før fået syet noget der ikke liiiige passede men det har været fordi jeg ikke spurgte ind til størrelsen og blot bestilte.

Her får sælger et nøjagtigt hovedmål og jeg modtager en alt for stor hue, så må det da være sælgers fejl!

nej nej du er gal på den

der er OPLYST hvilke str. huerne laves i... du tager mål og lader SELV sælger vurdere hvad der vil passe.. DET kan sælger da ikke bøde for

Anmeld

19. november 2011

UnderCover37

Er helt på sælgers side; man kan ikke komme efter de 14 dages returret og forvente at varen tages retur - hvorfor kunden ikke prøver huen på med det samme er da en gåde...

Kunden får en vare der er syet med farver der ikke er standart og det i sig selv giver jo ikke mulighed for en alm ombytning hvis størrelsen ikke er korrekt.

At der gives tilbud om at returnere og der bliver kigget på reklamationen er en helt fair løsning - og man mister jo ikke sin vare hvis reklamationen ikke går igennem for så får man den oprindelige retur!

Anmeld

19. november 2011

Toshiba

du skal jo ikke diskutere med mig - men med sælger - jeg giver blot (som ønsket) MIN vurdering....

Anmeld

19. november 2011

Anonym trådstarter

Nevermind, jeg har fået sælger til at tage den retur

Vil en admin lukke denne tråd???

Anmeld

19. november 2011

dorthemus

Anonym skriver:

Endnu en gang fordi det ikke var koldt nok. Ja, min fejl men var jeg gået ind i en butik med den, havde jeg jo fået pengene tilbage.

Og endnu en gang, så stolede jeg på sælgers dømmekraft.

Jeg køber næsten al min datters tøj på nettet og jeg prøver det altid på hende ved modtagelsen for der kan jo ske fejl. Det er smadder ærgeligt med de penge, men tror du må æde den eller returnere huen og lade TS se på sagen.

Anmeld

19. november 2011

Anonym trådstarter

UnderCover34 skriver:

Er helt på sælgers side; man kan ikke komme efter de 14 dages returret og forvente at varen tages retur - hvorfor kunden ikke prøver huen på med det samme er da en gåde...

Kunden får en vare der er syet med farver der ikke er standart og det i sig selv giver jo ikke mulighed for en alm ombytning hvis størrelsen ikke er korrekt.

At der gives tilbud om at returnere og der bliver kigget på reklamationen er en helt fair løsning - og man mister jo ikke sin vare hvis reklamationen ikke går igennem for så får man den oprindelige retur!

Jeg kommer heller ikke EFTER de 14 dage men på 14. dagen!!

Endnu en gang havde jeg ikke prøvet den på mit barn fordi jeg troede at det var den rette størrelse og at det var for varmt til at tage den i brug før!!

Sælger har vurderet udfra MÅL at det var den rette størrelse og det var det IKKE!

Men ligemeget, jeg får pengene tilbage. Surt at miste 75 kr, men hellere det end 225 kr.

Anmeld

19. november 2011

Anonym trådstarter

Toshiba skriver:

nej nej du er gal på den

der er OPLYST hvilke str. huerne laves i... du tager mål og lader SELV sælger vurdere hvad der vil passe.. DET kan sælger da ikke bøde for

Sælger har ikke oplyst mål men antaget at mit barn skulle have en hue der er alt for stor.

Anmeld

19. november 2011

Toshiba

Anonym skriver:

Sælger har ikke oplyst mål men antaget at mit barn skulle have en hue der er alt for stor.

never mind.... i dont care after all...

men syntes sælger har ret!!!!

Anmeld

19. november 2011

Anonym trådstarter

dorthemus skriver:

Jeg køber næsten al min datters tøj på nettet og jeg prøver det altid på hende ved modtagelsen for der kan jo ske fejl. Det er smadder ærgeligt med de penge, men tror du må æde den eller returnere huen og lade TS se på sagen.

Jeg får pengene retur.

Jeg tror sgu godt at sælger kan se at det er hendes fejl men liiige ville presse citronen og ligge den over på mig for at slippe for at betale pengene retur.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.